Image Hosted by ImageShack.us POST POST POST POST - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 15.02.2006.

POST POST POST POST

Napokon malo slobodnog vremena da napišem post i pogledam blogove, ovaj mjesec je stvarno ubitačan, najkraći je i jošti se nekak potrefi da imaš najviše obaveza...
uglavnom sam zaokupirana učenjem, ispitima, a i naravno moraju se zaradit i neke paretak da nemam previševremena...
inače i buraz počeo radit.... jej

dugujem izvještaj iz sax-a...
Image Hosted by ImageShack.us
uglavnom bilo jebeno,okupla se stara ekipa, super su svirali, ali jedna zamjerka je bila kaj nisu odsvirali najbolju stvar, al to će vjerojatno u 3 mjesecu kad bi opet trebali imat neki koncert...
kad je koncert završio otišli smo u djuru2,kak su te trebice smješne to je za popizdit...

mrzim sunce,zapravo ga volim alne kao ovou zadnje vrijeme, sam me zajebava,radi privid da izađeš van u nekoj tanjoj jaknici i onda se smrzavaš, đubre umišljeno...

jedino mi je žao kaj nisam uspjela jučer napisat post, ne iz razloga da pišem o valentinovu, dosadno, već zato kaj je mom kumčetu jučer bio prvi rođendan
Image Hosted by ImageShack.us
sad je u fazi kad voli stiskati gumbiče i slušat iritantne melodije,a bašje slatkica
Image Hosted by ImageShack.us

u petak idem u čvaru, napokon, ne sječam se kad sam zadnji put izašla van i naplesala se, uglavnom smo se okupljali kod tee (kolegica s faksa) i kod nje cugali...
evo burki se vratio s posla danas mu je treći dan...
a ja moram sad ić radit, ne da mi se, još danas i sutra i onda tjedan učenja...
uživajte mi ljudofi...
- 15:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>