Image Hosted by ImageShack.us KAJ MUMLJAŠ KAD SPAVAŠ... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

nedjelja, 27.11.2005.

KAJ MUMLJAŠ KAD SPAVAŠ...

Ev pišem post, i to iz čistih zdravstvenih razloga, naime danas sam cijeli dan provela uz statistiku... cijeli jebeni dan, a sad sam pokušavala radit vježbe iz informatike al mi se fakat ne da...
joj kolokviji, joj statistika... hmmmm
znate onaj osječaj kad se probudite, a vani pada kiša, a vi morate nekam ić... a najrađe ne bi... e to mene nije mučilo jučer, zvuk kiše i alarm su me razveselili, zašto pitate se kako neko može osjetiti ikakvu sreću u 7h i to po kišnom vremenu, ehhh... to je značilo da nema niš od sljemena... dobili smo samo žigove, savršen kraj ovosemestarskog planinarenja...
jedan predmet rješen još samo 4...

e jel ko gledo jučer onu seriju strange... e ja umrjeh od smjehe... prvo ono početak epizode mjesto radnje herzegovina, ljepo ono spikaju, al vrhunac mi je bio kad je lik koji glumi strangea, inače onaj čupavi iz serije parovi počeo pričat jel herzegovački, i onda je bacio vizitku koju su zumirali a na njoj je pisalo, "javite se, molim vas"... hihihihihihihihihihihihi

inače kakti balkan je prepun tih nazovimo ih okultnih mitova, al zbog naših zabrinutih svečenika jako puno knjiga i zapisa je uništeno... e jel ko zna di se može pronač kakva knjiga il neš vezano uz tu temu...

nisam napisala šta se to krilo u herzegovini... drvo vampir... malo mi je bilo besmisleno, al ima svakakvih čuda na ovom svijetu...

- 22:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>