Image Hosted by ImageShack.us BOBA JE TELE, anketa pis - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 23.11.2005.

BOBA JE TELE, anketa pis

E danas mi je fakat bio super dan, cijeli dan sam provela s mojcom i to uglavnom na kavama...
jučer se nas dvije neš dogovarale za kavu, pa se javio i mauer i tako dogovor za kavu je pao... nemojte mislit da nismo bile na predavanju, mojca je imala jutros kolokvij i fakat brijem da će proć... e žena je učila ko manijak... i dok ona na ispitu ja na statistici, e bila sam tak umorna da sam zaspala pod odmorom, a poslje pauze me prozvala....
i kad nam je sve to završilo nađosmo se mi... mojca odluči ne otič na matišu... ja sam išla na svoju... i tak dođe meni poruka... ja kod tvoje dvorane... pa ja izađoh van... mauer je javio da on i viki stižu za pol sata, pa sam i ja odustala od matiše... malo zuje po faksu i eto ti njih...
fakat mi je bilo super na kavi, e nismo se vidli mjesecima, a činilo mi se ko da smo se vidli jučer...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
kasnije nam se bio pridružio i kordić, trebali bi češće ovak i da nas se malo više skupi... e boba i snave baš ste nas razočarale, ono ok znam da niste mogli otić sa informatike, al pa niste baš morale na osnove...
kak je viki moro na predavanje nismo mogli s njima u čvaru pa smo mojca i ja otišle solo... baš mi je fora sad čvara... izvalile smo se na onaj kauč, e fakat mi izgleda ko boravak... poslje su došli još smrznuti zana, mrfa i žikk...kad smo ih vidjela nija nam se baš žurilo izač... e kak je puhalo, ono mogu izdržat hladnoću, snjeg mi je fora, al vjetar, te sve tri u kombinaciji je za popizdit....
posebno hvala pepeljugi/kujici/strumphu na cd-u, mrva nadam se da ćeš mi i ti uskoro dofurat...
u u sad se idem zabavljat s cd-ićem jeeeej...
dosta neću više ha ha...
- 21:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>