Image Hosted by ImageShack.us MMMMMM DA... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

nedjelja, 13.11.2005.

MMMMMM DA...

Skoro umrjeh jučer... ovaj lik nij enormalan, skoro smo umrli na sljemenu...
još sam skoro zakasnila na poso, al nisam... radih do 00, i šta poslje doma... neeeeeeeeee... koje još vidio ić doma ak si budan od pol sedam i cijelo vrijeme budeš u pokretu pa niko...
bilo super u čvari, buraz se cijelo vrijeme moto oko dj pulta.... e kak je bilo dobro na ymca, svi su nabacili već svima dobro znanu čagicu...
bili smo do fajrunta ilti 4, goga je bila došla po nas, ahhhhh kad smo mi tako dobra dječica... spavah negdje 3 i pol sata jerbo sam morala na sastanak, a tam mi rekli šta... da ne radim dovoljno dobro da mi prijeti otkaz, a jebeno radim čak 5 dana, uglavnom glavni razlog je to što nemam nikakvu komunikaciju s gostima te ih ne pozdravljam i ne smijem se cijelo vrijeme...
ne znam zaš mi je to tak teško tam radit...
e jeste pročitali ono za Enrique-a lik je krenuo u promociju xs veličine kondoma jerbo zna kak je to kad ih nemaš nigdje za kupit, ah taj lik moraš ga voljeti...
- 23:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>