Image Hosted by ImageShack.us KAD PIJEŠ NEMOJ OsTAT TRIJEZAN... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 02.11.2005.

KAD PIJEŠ NEMOJ OsTAT TRIJEZAN...

Eto i mi bijasmo tako u čvari za halloween, što ste već mogli saznat iz nekoliko blogova...
baš je bila dobra ideja da budem dobra vila jerbo nisam nikog vidla da se tak maskiro...
Image Hosted by ImageShack.us
koje ljudi imaju čudne želje...
buraz i ja smo već negdje u 5 il ti 17 bili kod strumpha il ti kujice
Image Hosted by ImageShack.us
te smo naravno radili što cugali... kasnije su još došli mrva i zoltan te još nekolicina ljudi... s bobom koja je bila the devil...
da li neko primječuje neš neobično u ovoj prići...
i tako mi u čvaru, još malo cuganja... i nakon dugotrajnog guranja boba i ja smo uspjele uč unutra... ostatak malo kasnije...
pozdrav curi koja je slomila rebra nadam se da si dobro...
bilo je jebeno unutra, sam mi nije jasno zakaj su tak skratili onaj drugi dio...
i ono sretnuh šoleta, zapravo su ga na kraju svi sreli... on bio kod zdrapka... jel ja to čujem crkvena zvona...
kak je dobro bit dobra vila, ekipa me puštala u onoj gužvi, još su nam dali neš za pušit, ničim izazvani, pa fala vam nepoznati ljudi...
poslje odosmo do kujice, koja nije slavno svršila...
ne da mi se više pisat, pa pozdraf...
- 17:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>