Image Hosted by ImageShack.us PA DAJ sE OPERI... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

subota, 29.10.2005.

PA DAJ sE OPERI...

ev ja doma, ni danas nejdem vanka jednostavno mi se neda a i doma mi je baš dobro, ne znam zaš al tak sam u zadnje vrijeme umorna... još malo pa sam gotova sa kosrimičem za halloween, uf uf... buraz je opet otišo negje vanka, kako ga sjebah neki dan...
otišo je sa strumphom u gornje vrapče pit i kartat belu te se nikom nije javio do nekih kasnih popodnevnih sati jerbo mu je riko mob... ja mu poslah blago prjeteću poruku sa starinog moba i lik se tolko usro da je odmah došo doma, a buraz buraz...
e kolko posla imam a nikak da krenem, fuj kako sam ljena, zbog moje ljenosti čemo bit neko vrijeme bez interneta, a dobro kaj je jedan il dva dana, izdržat ćemo...
bijah na intervjuu za poso baš sam sretna ćini se da ću uskoro počet radit... već mi je dosta žicat pare od stare i onak kaj mi da potrošim na pljuze i alkohol...
ljudofi navratite u čvaru ovaj ponedjeljak brijem da će bit jebeno i ak imate kakvih ideja za bobu.. hvata ines i vanesi na ideji...
niš viđamo se...
- 19:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>