Image Hosted by ImageShack.us BOBO sKIDAJ GAĆE... IL TI ŠOLE... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

utorak, 25.10.2005.

BOBO sKIDAJ GAĆE... IL TI ŠOLE...

e ne znam kak da počnem al ovaj dan nije normalan... popizdim na faksu i pobjegnem doma neš pojest, odem u kuhinju pospremit za sobom, kad tamo scena Šole mi se smije na vratima sa zdrapkom... i niš odoh ja na faks nađem se s burazom kojeg sam prije nazvala i ono velim ja njemu šole je kod nas a on nemre vjerovat jer je brijo da ga ovi zajebavaju...
i niš čuje se buraz s mrvom i mi završimo u čvari... mrva je odbio naš dar što nas je jako uvrijedilo, tako savršena torba za tako savršenog školarca...
dobro neću sad u detalje al uglavnom mi prije par minuta dođemo mado i kaj nas dočeka šole i zdrapko u kuhinji peku palačinke...
ja ne znam ovo nije normalno, danas mi se sve poremetilo... kao i burazu...
neču više duljit idem jest palačinke....
- 23:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>