Image Hosted by ImageShack.us DA JA SAM KUJA... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 19.10.2005.

DA JA SAM KUJA...

NO 2MORROW

Nothing in my life
is going the way it should
Everything is falling apart

Can't seem to find a reason to live
Can't seem to find a reason to die
No way out of this mess we call life

Just yesterday life was so much fun
But yesterday is now dead and gone
My life is turning to such a sorrow
If I keep it up there'll be no tommorow

Life takes away
the things and people ypu love the most
It leaves you with nothing to hold on

Time heales all wounds
But it does it so slowly
It leaves the pain lasting on,
and on

Ovo je inače stvar od bolesnog uma, a riječi u preuzete sa saxovog bloga...
Inače jučer bijasmo u Pračci gdje su dečki svirali bili su fakat odlični, jedino mi je žao kaj nisam skakala u prvom redu al sam bila užasno umorna...
Jedna jako dobra stvar se desila jučer a ta je da sam dobila besplatnu pivu... koji idiot radi tamo, e ne mogu ga smislit, dolazim tamo samo kad neko kog znam svira, da inače sljedeči utorak svira Edgar... no dobro, razlog zašto sam dobila pivu je bio taj kaj sam dokazala da nemam 16, e e e e e pa daj se ubio, koji to moraš bit idiot da na taj način izgubiš okladu, joj...
Rekla sam da se više neću tolko alkoholizirat, a to i činim... ponosim se sobom...
joj joj od ove subote mi počinje tjelesno na sljemenu joj joj, kako ću se naplaninarit... a i buraz ima tad tjelesni... na planincah...
Image Hosted by ImageShack.us
Ako ste se pitali čemu ovaj naslov radi se o tome da u ovih para dana kak nije bilo staraca Zdrapko je dobio zadatak da nas čuva i tako mi moramo taknut temu žene i proglasiše me kujom, ja kuja tako mila i draga...
Image Hosted by ImageShack.us
ko zna di je ovo slikano... c c c, e ako itko čuje da bi negdje mogli svirat daj javite fakat bi htjela otić, baš su mi super, i da naravno da budemo svi ko i taj put...
- 21:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>