Image Hosted by ImageShack.us A ŠTA SAD?! (ha ha) - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

ponedjeljak, 03.10.2005.

A ŠTA SAD?! (ha ha)

I tako bijah ja danas na faksu, počela predavanja... fakat mi se neba, ova sretna đubrad ima još tjedan dana bezbrižnosti i ja bi...
sutra kakti imam predavanja od 10 ujutro do 9 navečer, a u srijedu u 7 ujutro jerbo imam tjelesni....
NO nije sve tako tmurno naime u četvrtak i petak nemam nikakvih predavanja ni vježbi ništa, jebeno...

No dosta o tome... ovaj vikend je bio dobar.. nije se desilo niš posebno, bar meni... jedan prosječan vikend, sam kaj mi je fakat žao kaj nisam bila u čvari ovu subotu, da vas vidim tamo
Image Hosted by ImageShack.us
ne mogu vjerovat da su Lukica i Graško bili u čvari...

Pošto je buraz ljena pizda mogli ste primjetit da nije napiso nijedan post već poduže vrijeme... novosti o njemu možete dobiti jedino ako ga sretnete...

A da moram još ovo napisat, idem na faks s takvim idiotima... neke trebe su odslušale cijelo predavanje a da nisu skužile da one uopče nisu s nama u grupi, koje glupače, sjedile su ispred mene i cijelo vrijeme su prepisivale od mene, jerbo nisu čule ni vidle, koje glupače, fakat su me naživcirale... tolko da im nisam htjela reć da on ovdje ne spadaju... baš bi bilo smješno da cijeo vrijeme dolaze na kriva predavanja...

I da nemojte propustit ovu subotu koncer Bolesnog uma u boogaloo il ti ex otv, bit će jebeno, Sax oćekujem da mi se ispuni želja....
- 22:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>