Image Hosted by ImageShack.us ITs GOOD TO BE DEAD LIKE ME - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 14.09.2005.

ITs GOOD TO BE DEAD LIKE ME

a kaj da vam kažem ovih zadnjeh tjedan dana je bila totalna ludnica, brijem najstresnije razdoblje u mom životu... cijela ta strka oko prijamnog, učenja, zadnjih dana uopče nisam mogla spavat... Čak sam se i danas probudila u pol 8, pa to nije normalno...
A sad najvažnije UPALA SAAAAAAAAAAAAAAAAAM... rezultati e svi smo tak sretni, cjela ova muka oko učenja ljetos se totalno isplatila i vrijedila je jerbo taj osječaj kad pročitaš svoje ime aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, da mogu vrištat vrištala bi al ne ja swe moram razbolit i ostat bez glasa neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Brijem da ću se sad totalno umislit jerbo sam treća na listi, jebeno.... Uglavnom Boba i Snave su isto upale, al one su išle na koprivnicu.... sad čitam obavjesti od faksa i sad će se na kraju svi upisat koji su prošli prag čak i oni koji nisu (al to se odnosi na one u koprivnici) Još su upale Zrinka, Antonio i Puntarička, a brijem da će i Kordić. Jučer smo išli malo na cugu i poslje smo otfurali Tamaru na poso, radi u onom sendvič baru na jarunu, pa navalite ljudi, napravite joj neš prometa.... Ima tak nekak čudne smjene, jučer je radila od 23, brijem do 5, a smjene su besmislene... uglavnom ovaj tjedan radi noćnu...
Ne znam kaj da još napišem... uglavnom truleži bi se trebali vratit sutra, jučer su imale oproštajku, kaj ja znam možda se vrate i danas... već su na moru negdje mjesec i pol, brijem da ih neću ni prepoznat kad ih vidim...
Jučer me je neka čudna misao zabavljala, iz cijelog razreda, ko je upiso neki faks svi smo završili na jebenoj ekonomiji, svi osim jedne osobe, strašno...
- 11:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>