Image Hosted by ImageShack.us OI...OI... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

subota, 30.07.2005.

OI...OI...

Evo mene napokon u Zg-u...
Nemrem vjerovat da je tu toplije nego na moru...prejebena katastrofa...
Kaj da vam kažem osim da smo na moru cijelo vrijeme bili pijani i zgodni, a neki su još uvijek...
U ovom periodu što sam bio u Bibinju dvije večeri smo imali noć bez alkohola ali smo se čak i na takvim večerima napili, i uvijek je bilo dobro...Sve je počelo MMS-om...Vjerojatno ste već svi čuli da pola izvođača uopće nije sviralo, ali nema veze mi smo se svi pošteno napili... Najbrutalnije je bilo jučer (prvi dan live & loud). Ja još uvijek imam rupu u pamčenju od tih 5-6 sati, a najgore je kaj sam cijelo vrijeme nešto radio, a ne spavao kako sam ja mislio...Rekli su mi da sam šetao po Zadru s pljugama u ruci i žicao pljuge, a da stvar bude još gora žicao sam na engleskom...nakon toga sam uzeo Luigiu (smetlaru) njegovu metlu i rekao mu da moram pomest Zadar...
Kupao sam se s mobitelom, više ne fukcionira (kako bi Goc rekao), i već drugi dan zove me seka sa vješću da mi je stari kupio novi mob...PREJEBENO...
Uopče ne znam kolko sam dugo bio na moru...
Želio bih se zahvalit svima koji su me sponzorirali na bilo koje načine...
Ljudi znate tko ste...
Hvala Vam...
- 17:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>