Image Hosted by ImageShack.us Nesreča - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

petak, 01.07.2005.

Nesreča

OI ljudi...Evo mene doma i tko je sa mnom tu...pa sigurno pogađate...to je Strumph...
znam da ste svi znali ali za svaki slučaj sam naveo ime...
Lik je opet kod mene na trježnjenju...ali to nije sve...(P)Lik je bio tolko pijan da je pao s jebenog motora i razbio si arkadu...Fakat nemreš vjerovat...Fakat je (p)likčina...Al kaj je tu je...Morao sam mu očiustiti tu ranu i sad je valjda okej...i to je to kaj se tiče njega...Slika tek slijedi...

Valjda se vidimo svi u subotu na IDEMO...bit će zicer prejebeno...BOLESNI UM rula...

Dajte mi se javite svi koji ste zainteresirani da odemo zajebno na MMS 16. u Zadar...Svi znamo da će bit prehebeno...
I to bi bilo to od mene za sada...
STAY DRUNK...
- 01:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>