Image Hosted by ImageShack.us past Močvara??? - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

subota, 11.06.2005.

past Močvara???

Fakat ne kužim tu Jacu...Umjesto da ode s nama u Močvaru (www.mochvara.hr/index.php) ona je odlučila ostati doma i učiti za maturu...Nek ti sad bude žao kaj nisi išla s nama jel je bilo prejebeno, nepili smo se ko svinje, plesali iu bilo je totalno prejebeno, eli iduči petak će biti još bolje zato kaj će biti dirty dancing...Vidimo se svi tamoi...Bit će totalno bolesna čegica, tak da sve cure a i dečki koji žele mogu slobodno plesat sa mnom...Možda zvuči nevjerojatno ali danas sam dobio nekoliko bolesnih izjava...
Kao prvo dobio sam poruku u kojoj mi frendica poručuje da mi je našla dečka koji me želi zbarit, kaj je najgore to je njen dečko....Fakat nemreš vjerovat...A kao drugo neka cura mi je dogovorila neko barenje s njenom frendicom za iduči petak u močvari na dirty dancingu...Fakat nemrem vjerovat da ima ljudi koji bi mene fakat htjeli zbariti...al dobro nek im bude...Bar znam da ih ima...
Hvala vam na tome...Samo da me neki vas koji čitate ovaj blog žele zbarit fakat bi bilo bobro, ak za nikog drugog onda bar za mene...
To bi bilo to od mene danas , jer sad sam došao doma totalno pijan kog čep i nemrem vjerovat da sam napisao i poslao post...Tak da ljudi čujemo se i Stay drunk...

P.S. Našao sam si buduču ženu, bar sam njoj tako rekao...Čak sam joj rekao da ju volim...Nemrem vjerovat da ja nekoga napokon volim, a možda je za sve to kriv alkohol...

To bi bilo to, nadam se da nema previše jebenih gramatičkih pogrešaka, a znam da ih ima al mi ih se neda ispravljat, jer sam jebeno pijan, ta da vam svima imam za reč samo dvije riječi koje glase: STAY DRUNK...
- 05:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>