Image Hosted by ImageShack.us ..........svakidašnja jadikovka - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

četvrtak, 09.06.2005.

..........svakidašnja jadikovka

Tako je i danas prošao. Imala sam maturu, bezveze sam se uzrujavala jutros, sve sam znala. Ponosna sam na sebe jer sam naučila maturalni rad u 2h ili su nam zapravo poklanjali ocjene, a samo oni debili nisu dobili 5.
Stvarno ne znam, trebala bi se raspitati, ko da će mi to neš značit u životu.

Svi neš pričaju o nekom učenju, zar sam ja jedina toliko ljena osoba da ne uči ili neš ozbiljno nije u redu s vama ili možda samnom. Odlučila sam da sutra definitivno počinjem sa ozbiljnim učenjem. da ovo s učenjem se odnosi na ljude koji imaju neš za učit, a ne ko moj buraz koji nemora učit ništa il bar tak tvrdi, u svakom slučaju j esretno đubre kao i svi koji su oslobođeni mature pogotovo oni koji su već studenti.

To je sve što mi se dalo pisat o ovom prehladnom danu, ko je zadužen za ovo jebeno vrijeme, mislim ko je još vidio smrzavat se u lipnj, katastrofa.
- 23:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>