Image Hosted by ImageShack.us Povratak... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

četvrtak, 26.05.2005.

Povratak...

Vračam se u Vaše puste živote......

Sigurno ste bili truli dok me nije bilo, pa naravno da jeste netrebate ni odgovarat...
Kaj da više kažem...Škola je gotova...maturalnu smo odradili, svirali smo na vlastitoj maturalnoj, bili najbolji, probušio sam jezik, lagano fufljam (u to su se uvjerili svi s kojima sam jučer došao u bilo kakav kontakt), i brijem da je to to...

Još samo nešto..


Organiziram neki tulumčić pa ak je neki bend raspoložen za svirku (besplatnu), može mi se slobodno javit pa da se dogovorimo za svirku...
Uz nas (The Hemoroids) svirat će Flegma i vjerojatno još nekoliko bendova...
Pa ak netko iz Bolesnog uma slučajno čita naš blog neka se javi slobodno...

Idem ja, moram se dogovorit za prostor za tulum...
Stay drunk...
- 18:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>