Image Hosted by ImageShack.us Ispravak pretjeranog navoda... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

ponedjeljak, 16.05.2005.

Ispravak pretjeranog navoda...

Ovo đubre od moje seke želi da ja ispadnem totalno glup pred vama intelektualcima...
Pa nisam baš tolko glup...bar ne onolko kolko smrdim...Al kaj se može...Pa ovo mi je ipak prvi popravni u cijelom mom školovanju...
Sad baca oko preko mog ramena da ne bi napisao nešto protiv nje...E pa ni neću...
Okrenut ću drugi obraz, jer Krist nas je učio praštati, i ja živim svoj život po tome, al ona je svejedno đubre, čak nije ni džubre... nije zaslužila...
I samo da se pohvalim svim fanovima Hladnog piva: I ja sam bio na koncertu Hladnog piva u Varaždinu...
Eto ti sad...đubre sa đ i malim početnim slovom, jer više ne zaslužuješ...
- 22:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>