Image Hosted by ImageShack.us NASLOV - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

subota, 14.05.2005.

NASLOV

Evo nakon dugog vremena ostavljam svoj otisak svjetu da ga vidi .... Ne osjećam se baš najbolje jer sam spavapa samo 3 i pol sata jer sam morala ić kopirat odgovore za maturu i nisam oduševljena onim što me čeka. No uglavnom za sve one koje ne znaju i koji su se usudili propustit rupicu, da vas uvedem u priču.

Dan je počeo kao i svaki prosječni petak 13. nekoliko petica u školi, zajebancija cijeli dan itd. itd. I tako Kiki i ja dođosmo na rupicu a kad tamo gro ljudi. Bilo je jebeno ubih se ko svinjće, zrigoh se te ležah na igralištu ko bi više mogao poželjeti i da sječam se svega što se dešavalo. Htjela bi se zahvaliti curama što su mi bile fizička potpora bez njih ne znam kako bi uspjela doći do močvare u kojoj sam spavala neko duže vrijeme, a kad sam se malo razbudila onda se Kiki totalno počelo spavat pa smo otišli doma. Stigli smo sretno čak smo imale prijevoz (uuuuuuuuuuuuu).

Danas odnosno večeras posebno mjesto na blogu dobiva Pipca koja je osvojila 19. mjesto na državnom natjecanju iz filozofije, čestitamo..........
- 20:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>