Image Hosted by ImageShack.us POVRATAK... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

subota, 07.05.2005.

POVRATAK...

Nakon dugo vremena ponovo pišem blog, nisam imala vremena jednostavno sam morala učiti, a i buraz isto, mislim nije imo vremena nije baš da uči. E da Mrva je izjavio da voli Mojcu (iako vjerojatno ni sam ne zna ko si ti točno) no nek mu bude, nek se čovjek veseli. Sad je vrijeme stresa bar za one koji namjeravaju maturirati s nekim uspjehom, a ostatak ima razne ispite i sl. A svakodnevni stres kao što su izdržati put do škole u smrdljivom tramvaju ili busu kraj još smrdljivijih ljudi osobito kod nas prevladavajuće nacije penzići. Jebote oni nemaju život jedina stvar koju rade je vožnja javnim prijevozom i to besplatno te zajebavanje nas poštenih i dobrih građana.
Koja je najgora stvar koja ti se može dogoditi u petak kad se vračaš iz škole?!?!
Ne znate, e pa ja ču vam reći...
Vozite se iz Maksimira u zagušljivoj 11... postaje vruće... svi se znoje...vonj je neizdrživ...želite izači iz tramvaja, ali ne želite jer se ne želite približavati drugim ''ljudima'' oko sebe...
Dolazite na Trg bana Josipa Jelačića...U svo ono more ljudi u tramvaju mlade penzionerke se guraju u tramvaj sa svojim VREČICAMA...A što li je u tim vrečicama? Nešto što jako vonja...
Ma zasigurno ste već pogodili...da...da...to su riblje glave...Kažu ''to mi je za mačke''!!!
Da kako da ne...skupljaju otpadke iza ribarnice te ih spravljaju kod kuće na najčudnije načine svojim najdražim muževima (ako su uopće živi), ili same sebi...To je to od mene...Stay drunk...
- 17:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>