Jabukoovo carstvo

20.01.2007., subota

Viken(a)d

Napokon subota i evo vam mene.Niste morali plakati svakako bi se ja vratio.Evo nema ocijena u II polusezoni. Šta ima kod Vas???Ovim putem,javno, čestitam Paši na odličnoj formi i na blogi i u nogometu!Vidimo se Sutra!!!Ako se ne budem javljo preko tijedna znaj te da štrebam Likovni!
A sad pozz!!!
Vidio sam kod Paše 49 komentara, ja hoću 98!!!To je zapvijed generala Jabuka Jabukova.
- 18:03 - Komentari (21) - Isprintaj - #

13.01.2007., subota

Obavijest!!

S blog.hr-a
Evo jedva ugrabi vremena.
Dragi korisnici, u nedjelju 14. siječnja iza ponoći krećemo sa završnim remontom web poslužitelja. Radovi će potrajati tijekom cijelog dana te će biti prekida u radu Bloga. Zahvaljujemo na razumijevanju!
Pozz svima.Najbolji ste.Paša aj piši više.
- 23:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #

12.01.2007., petak

Obavijest

Obavijest sa blog.hr
Dragi korisnici, u petak 12.siječnja iza ponoći (to je već subota roflsmijeh op.a.) krećemo u remontweb poslužitelja. Radovi će trajati tijekom cijelog dana te će biti prekida u radu Bloga.Zahvaljujemo na razumjevanju
- 11:35 - Komentari (14) - Isprintaj - #

Dinamo vs. Hajduk, Hajduk vs. Dinamo


Naslov je takav da se nitko ne uvrijedi (možda bi zbog toga mene istukli).Moj prijatelj Zvir me svojim napadom podsjetio da i ja kažem nešto o tom vječnom sukobu Dinama i Hajduka,da pustim svoj glas.Nije to sukob između klubova već njihovi navijača BBB I Torcide. Zar utakmice nemogu proći bez uvreda, tučnjave,bacanja baklji, uvijek navode neke bengalke (to su trebale bit neke veće petarde??) i ostale pirotehniku??? Gledajući program Nove TV (bilo je nešto o nekim napadima u Americi) jedan čovijek je rekao "Ne znam kako Amerikanac može ubijati Amerikanca", a ja isto neznam kako Hrvat može tući Hrvata (mislim navijački neredi). Zar je tako teško navijati uz pjesmu???Zar netko nemože reći što misli o BBB ako je "pripadnik", odnosno navijač Torcide ili obrnuto???Stvarno ne znam???Kako prijatelj može izvrjeđati prijatelja???Zašto je to tako u Hrvatskom nogometu.Kratko ću zaključiti ovaj tekst: Svi smo mi Hrvati, nismo manje vrijedni ako navijamo za Cibaliju a ne za Dinamo ili Hajduk.Samo da znate ja sam Hajdukovac, dok je zvijer BBB-ovac.Ovo je post pun pitanja, tko mi hoće odgovoriti?
- 11:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

11.01.2007., četvrtak

Isprika

Isprika sa blog.hr-a
Ispričavamo se korisnicima i posjetiteljima zbog nedostupnosti Bloga tijekom noći i današnjeg dana. Hardverski kvar je otklonjen. Zahvaljujemo na razumijevanju.
- 16:44 - Komentari (7) - Isprintaj - #

10.01.2007., srijeda


Ne znam šta da pišem hehe pa evo samo da se javim
Ante došo u Hajduk i tako...Paša pa šta ima kod tebe magare staro hehe???
Dobio sam CD-ove.
Evo vam neki smajlića:


- 11:37 - Komentari (8) - Isprintaj - #

07.01.2007., nedjelja

Prvi post

Evo pišem prvi put u novoj 2007. Meni je naravno dosadno. Vrijeme kratim gledajuci filmove(npr. U kuć Debele Mame , Ludu kuću, Metro itd. itd.) i šetajući po mom VELIKOM gradu.
Evo donosim vam video.To je bilo čak i u vijestima i Novinama,pa pogledaj te

- 15:40 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve što trebate znati o svemu

Ako se želite samnom dopisivat preko e-mileta evo vam istog jabukooo@net.hr
Image Hosted by ImageShack.us
free web counter

free web counter



Linkovi