Kraj započinje jedan divan početak

ponedjeljak, 29.01.2007.

Svatko od nas se jednom našao na novoj životnoj prekretnici. Oni stariji će znati o čemu pričam, a oni mlađi će se podsmjehivati njima naočigled prozirnom tekstu. Nakon dugo, dugo vremena izbivanja iz ove naše drage blogosfere, odlučila sam se vratiti među vas... drage moje blogere.kiss
Iako sam svijesna da neke drage i simpatične ljude više neću pronaći ili oni neće uočiti mene, odlučila sam se ipak baciti u besciljnu potragu za njima, starim prijateljima, i vama, novim prijateljima.
No tko sam ja? JA sam samo još jedna osoba uhvaćena u kolotečini svakodnevnice, izmorena životnim iskustvom, koja isto kao i vi želi uteći morbidnosti ovoga svijeta u neki bolji, skriveniji svijet. Svijet u kojem ostajemo skriveni točno onoliko koliko želimo, a opet dostupni svima da nas u cijelosti vide. To su ovi naši mali blogovi, svaki predstavlja svoj skriveni svijet, a svi skupa daju jednu predivnu galaksiju različitih boja, razmišljanja i oblika. To je ono što je meni iz dna duše falilo. Svijet mašte i slobodne volje... i stoga dragi moji blogeri, ponovno otvaram svoj svijet vama da zajedno samnom raspetljavate klupko mog života.
Od srca vas pozdravljam i veselim se što ću vam otvoriti vrata svojeg svijeta i još se više veselim što će mi neki od vas možda to jednog dana također dopustiti.
Pusa i pozz od


Irene

| 17:51 | Komentari (1) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.