Image Hosted by ImageShack.us


< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Opis i pravila bloga
Dizajne trenutno radim po narudbama!
Nesmijete ih predstavljat kao svoje, mjenjati neshto na njima, ili brisati link moga blog. Ako neshto od toga uchinite biti chete prijavljeni blog.hr administratorima!
Ako uzmete dizajn, morate mi ostaviti komentar inache me se chuvajte!

Jasno?!







AKO NESHTO NE VALJA SA DIZAJNOM (preveliki stupac za post pa treba vozat onu dolje plavu traku, ili pak neshto ne valja sa box-om) NIJE MOJ PROBLEM VECH VASH!!! ILI PREVELIKE SLIKE U POSTU/BOX-u, ILI NESHTO SLICHNO!!!!!!!


Kako staviti dizajn na blog::
Ispod slike dizajna pishe DOWNLOAD. Na to kliknesh. Otvori ti se nova stranica. Scrollash do kraja stranice i na dnu tablice pishe ti FREE. Opet ti se otvori nova stranica. E tamo upishes onaj kod. I kliknesh ENTER (na tipkovnici, lol). I otvori ti se prozor tamo kliknesh na OPEN. Otvori ti se dokument s kodom. Sve prekopirash u htlm kod predloshka s tim da si onaj prije kod pobrisal. Kuzhish??
I najvazhnije od svega je ostavit komentar da si uzeo/la dizajn :))

I mozhesh staviti jedan od mojih bannera :)

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Arhiva dizajnova
Diary of one girl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

Converse

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

Punk

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

Dance

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

Iron Maiden

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download






GODISHNJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


08.06.2007., petak

Ovako ljudi moji. vidim ja da vi bash i niste zadovoljni mojim dizajnima... well, nema veze. ja uzimam godishnji, dok shkola ne zavrshi. vi slobodno ostavljajte komentare, narudbe, pohvale, kritike... Ajde lijep pozdrav svima...


- 18:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #







Design: j0ca