,...........,
...........dok tvoji dodiri klize mojim tjelom
ti u crnom ja u bjelom...mi smo kao dan i noc...
poput dva razlicita svijeta,
u nama žari plamen....
više nijedne zvijezde nema na nebu,
spustio se mrak.....
tvoje ime je poput nježnog stiha!!!!!
iz ljubavne poezije dok ga izgovaram
trnci su sveprisutni u mom biću...
ublaži ovu glupu čežnju za tobom i
doćekaj zoru sa mnom.......
uzburkanost osjećaja u mojoj glavi
ja porasla......kada si nezasitno raspletao i dirao moju kosu.
a ja sam te obgrlila nogama
i upalila previruće osjecaje
u tebi.....
koji su se suzdržavali
dok tvoji dodiri klize mojim tjelom
ti u crnom ja u bjelom
mi smo kao dan i noć
poput dva razlićita svijeta..........
sta volim...sta ne..
VOLIM:
sebe
njega
sestru
naj frendicu
moje drustvo
palacinke
novac
mobitel
muziku
skate
spavat
role
sport.....

NEVOLIM ili MRZIM:

skolu
ucitelje
dvolicne osobe
svjetlost
grašak
radit
svađu
laž
ima jos...nemogu se sjetit!!!

izzy 14

21.06.2007., četvrtak

21.06.2007

TOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooo!!!!!!
GoToVa Je GlUpA ŠkOlA!!!!
napokon...docekali i taj dan!!!smokinparty

- 18:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

odavno sam znala da smo tren koji prolazi..
odavno sam znala da smo tren koji prolazi,
ali koji se ne zaboravi..
zato do kraja zivota zivit ces u meni,
i kad me jednom ne bude,
nek ostanu samo one uspomene najljepse!!
da me ne pamtis u suzama kad smo se rastali..
vec nasmijanu kas smo se sreli...
Odavno sam znala da smo si suđeni,
al da prava ljubav u sjeni bolne sluge..
necu ti zamjeriti nikad ako me ne nađeš i
ako budes ljubio drugu!znam da se ljubavi
prave rode da bi uveličale covjeka i smrvile ga do tuge..
odavno sam znala da voljet cu jednom,
onako jako da boli do kraja vjeka..
sada vidim sve sto smo imali
tece u proslost kao rijeka...
ali ta rijeka ne presušuje...
jer i ljubav zauvijek traje!!!
za ********....... ZBOGOM
Nikad više oko mi zasjat neće,
a padat ce hladne kiše
na grobu moje sreće...
Nikad više nećete ćuti moj glas,
jer moja duša u zemlji
sad nalazi spas...
Nikad više mojih pjesama neće biti,
jer posljednju suzu
na ove pjesmu ću sliti...
UMIREM NOĆAS NOSECI POSLJEDNJU
LJUBAV SA SOBOM...
umirem,a ostavljam samo
jednu rijeć:
-ZBOGOM-
no