..::Angel's blog::..

08.04.2006., subota

*Da li znas** ???*



Da li znas da kad nekome zavidis to je zato sto ti se ta osoba u stvari
svidja?** *


Da li znas da oni koji su naizgled vrlo jaki u stvari imaju vrlo osjecajno
srce i vrlo su ranjivi**? **

Da li znas da oni koji uvijek brane druge u stvari trebaju nekoga tko ce
braniti njih? **

Da li znas da su tri rijeci koje je najteze izgovoriti:

Volim te, Oprosti i Pomozi mi** *


*Ljudi koji ih izgovaraju stvarno ih trebaju i osjecaju njihovu tezinu, to
su ljudi koje moras postovati i cijeniti.** *


*Da li znas da ljudi koji drugima rade drustvo i pomazu drugima u stvari
sami trebaju drustvo i pomoc?** *


*
Da li znas da su ljudi koji nose crveno sigurniji u sebe?**

Da li znas da ljudi koji nose zuto znaju uzivati u svojoj ljepoti?**

Da li znas da ljudi koji nose crno zele ostati nezamijeceni i trebaju tvoju
pomoc i razumijevanje?** **

Da li znas da se tvoja pomoc drugima uvijek vraca dvostruko?** **

Da li znas da oni koji te najvise trebaju tebi ne znace nista?** *

*Da li znas da je lakse reci nekome sto osjecas preko pisma nego to isto
reci u lice? Ali da li znas da ako to kazes u lice ima puno vecu vrijednost?
*


*
Da li znas da su stvari koje je najteze uciniti ili reci vrednije od
najskupljih stvari koje mozes kupiti novcem?**

Da li znas da ako nesto lijepo zamolis, sigurno ces i dobiti?** *

*Da li znas da mozes ostvariti svoje snove, mozes se zaljubiti, postati
bogat, ostati zdrav, ako vjerujes u svoje snove iznenaditi ces se sto si sve
sposoban uciniti?*


*
Ne vjeruj nista sto ti je receno dok to i sam ne iskusas**, **ako znas
nekoga kome je potrebno nesto od spomenutog i pruzis mu svoju pomoc, vidjet
ces da ce ti se dvostruko vratiti.** **

DA LI ZNAS DA MOZES UVIJEK RACUNATI NA MENE??? ... U TRENUTKU, VREMENU I
MJESTU KAD ME ZATREBAS, POZOVI ME I BIT CU S TOBOM!!!**

"**Jednog dana promijenit cemo svijet... ili ga vec mjenjamo**"

**LOPTA JE
SADA U TVOJIM RUKAMA..

Kada bi svijet prestao postojati za 24 sata sve
telefonske linije, svi cetovi i e-mailovi bili bi zakrceni porukama:** **"Zao mi je sto sam ti nanio bol.**",
"**Oprosti mi**",
"**Volim te**",
"**Vrlo te cijenim**",
** Cuvaj se**"
**ili** **
"**Oduvijek sam te volio ali ti to nikad nisam rekao**". *



- 22:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>