{}

petak, 23.02.2007.

sunny day

o da, osjeća se, dolazi prolječe, puno topline i svog tog sranja.
I nemojte si sad zabrijat da sam sad neki hipi koji uživa u cvijeću i takvim stvarima, al jednostavno obožavam kad je ovak toplo vani(iako sam ja sad unutro al dobro, neću još dugo) i sunce sije i sve to.
Ne znam, automatski sam bolje volje i obožavam petak u to vrijeme, kad onak završi jebena škola i ti izađeš van i ond kad još imaš negdje otič s nekim a da nije doma, savršeno, u takvom trenutku nemreš bit loše volje, ak možete, ond se jednostavno zavucite u najtamniji kutak vaše sobe i tugujte, nemrem vam niš drugo reč.
Pizdu materinu kak je ovo gej post, o suncu, prolječu i tak, al kaj čete, dobre sam volje više manje, tak da me boli briga kaj vi mislite. :)

I kak se usuđuju zatvarat kulturna mjesta kad imaju pun kurac onih seljačkih štala za zatvarat, jebem ti mater bandić sam da znaš, oduvijek sam ne znam zakaj mislio da si ok lik jer su učinio dobre stvari(više-manje) za zagreb, poput bundeka(predobro mjesto), pokušaja izgradnje pravog skejtparka u zagrebu(na bundeku) i tak, al ovo ti nije trebalo, jedino kod kog će ti ovo pomoč je kod ljudi koji su na nižem nivou intelekta, niskom nivou pismenosti( za to imam dokaz, upravo pročitah komentar na jednom blogu gdje jedan frajer je isto napisao nekaj o tom i ond mu je neka budala htjela reč kak je to sranje i svaka druga riječ mu je bila krivo napisana, budala) i svega što se smatra ljudski. A ak ti želiš takve ljude da budu na tvojoj strani samo naprijed, uživaj.
kaj još, bijah na pipsima u subotu, bilo je ok jedino kaj nisu svirali neke stvari koje ja priželjkivah al dobro, čovjek nemre imat sve.
I da, stara je ponovno kad je išla po mene poslje koncerta, prošla pored mene s autom i samo nastavila dalje. fuckin love you mother, you make me fuckin laugh.
ovaj tjedan je bio jako kak da kažem 'nostalgičan' kako bi jedna genijalna osoba rekla, prisječao se s tom genijalnom osobom sranja koja smo radili kad smo bili mlađi i tak.
Nisam nigdje išao za maškare al su mi zato na vrata pokucale neke određene osobe što nikako nisam očekivao( damn you nina, sad zna gdje živim, mene strah :D). I buraz mi je išao u maškare i zaradio negdje 20 kn i ond se raspao na cesti putem pa je plačući samo otišao doma, XD, smiješno je, bilo bi i vama da ga poznajete.
Zbunjen sam u zadnje vrijeme, želio bi nekaj napravit al ne znam dal je to dobro tj. dal će to dobro ispast, valjd ću saznat jednog dana.

Angel eyes
Four years and still I dream
Agonize
Such beauty not since seen

23.02.2007. u 14:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ma zajebi opis bloga

------------------------
------------------------

dobrotvorna akcija PADONFJOTJŽ- pogledati ovaj post za saznat više
love predano u ruke=2 kn
lova rečena da ću dobit
smijeh=150 € i 15 kn

ne mora vas bit strah dat lovu, sve ide u dobrotvorne svrhe, garantirano, niš ne ide glupim političarima da si oni kupe nove jahte i ta sranja.
UPUTE: sam u zadnji napisani post napišite kolko kuna, eura, funta, tolara ste voljni dat(dolare ne primamo)




-------------------------
-------------------------


maj eMeSeN adresa: zharuljica@hotmail.com

postah opet aktivan na last.fm pa evo i to:klikni tu


pearl jam lyrics


song lyrics

Linkovi

moja najdraža ninja-ne trudite se ju probat pobijedit, ne pomaže čak ni najače oružje--->poukanje
- - - - - -
andrea-jako hrabra žena jer se usudila priznat u koju školu ide i čak pisat o njoj smijeh
- - - - - -
mala alica-jako dobar frend, al ne piše više na blogu :(
- - - - - -
rotten soul-joj znaš kaj, ne znam kaj da o tebi napišem, razmišljam i ne znam, a valjd si zgodan i sve to :D
- - - - - -
lana-a frendica od onog tam gore (fičeka), nisam ju upoznao uživo al se čini ok, kaj ne lana :)
- - - - - -
bruna-cura koju poznajem ne samo preko njeta :), dost ok, i dalje joj moram kupit čokoladno mlijeko, valjd jednog dana :D
- - - - - -
greath north wind-skroz dobar lik iako ga poznajem samo kroz par komentara, al nema veze, tih nekolko komentara je dovoljno








pikČrs, with capitalize Č





Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

































ne znam zakaj sam stavio ovu sliku, fakat ne znam, svidjela mi se thumbup