{}

utorak, 06.02.2007.

and i have butterflies in my belly and hornets in my head

argh, tisuću stvari mi izlaze iz glave jedna po jedna i ja ih ne mogu zaustavit......

jeste ikad onak poželjeli da jedan dan se samo ponavlja i ponavlja i da nikad ne završi, pa ond kad bi razmišljali o tome ond bi vam došlo u glavu kako bi vam možda jednom mogao dosadit i ond bi zaželjeli da vam nikad jebeno ne dosadi jer ste se taj dan osječali tako sretni, puni sreče, ljubavi, samopoštovanja i svih tih ostalih lijepih sranja koje svatko od nas želi imat i podijelit sa osobama koje voli i poštuje.
.
.
i zašto sam ja samo još jedna osoba u redu koja je živčana i ljuta sama na sebe i jedino što znaš je to da nemaš pojma što da učiniš a da sve završi tako da budeš sretan i opet imaš onaj dan koji želiš da se ponovi. Jer ja samo želim doživjet prošlo ljeto u kojem jedino o čem sam se brinuo je bilo dal mirišim dobro na onih 30 C i dal imam još love na mobitelu pa da mogu s njom razgovarat.

i danas sam vidio dost ljudi kojih mi se jednostavno nije dalo gledat na jednom mjestu i samo jednu osobu koju sam želio gledat među svom tom ruljom.
znam da ću sutra bit opet dobre volje i možd mi se čak desi nešto bolje od sveg ovog što želim al mene sada zanima samo ovaj trenutak, ovaj u kojem pišem ovu glupost samo da bi netko drugi to pročitao i ond protumačio na krivi način il nešto drugo.
.
.
ah, malo lakše, sad mogu pisat nekaj drugo, nešto lijepo.
danas je u školi bilo skroz dobro, uspješno napisah matematiku(barem ja tak mislim) i dobit ću 3 il 4(barem ja tak mislim).
i joj da, danas mi ujutro dok sam čekao tramvaj došao ko neki čovac koji se etiketira ko neki 'grunger' il nešto slično i uglavnom nekaj smo pričali, nemam pojma kaj, uglavnom, u jednom jebenom trenutku mi je došao i rekao nešto tipa 'trebao bi biti granđer' tak nešto, nisam ziher, skužio sam samo riječ granđger a ovo prije donekle sam skužio. Uglavnom to mi je došlo od lika koji je nekolko sekund poslje komentirao kako gunsi imaju bolje solaže od velvet revolvera, tak nekaj.
Ne kužim, onak frajer se čini ok, al kaj mi dolaziš sa takvim sranjima, daj ajde,
ja recimo slušam aic, pj, soundgarden i sva ta sranja, al me nikad nečete čut kak trčim po gradu i govorim 'ja sam granđer, poljubite me u dupe jer glazba koju ja slušam je naj čru i naj kul i sva ta sranja'.Ja mislim da je glazba koju ja slušam sjajna i kvalitetna, al to je samo moj pogled na to, ne znači ak ja mislim da je to kvalitetno i super da to mora bit kvalitetno i super. Isto tako što ja mislim da je npr. pearl jam jedan od najboljih bandova svih vremena isto tako netko misli da je ne znam, bezveze ću reč, manowar najbolji band svih vremena za koje ja smatram da su niš posebno.
Mrzim takve ljude, koji se tako preseravaju,ajmo ih nazvat elitisti, iako nisu u punom smislu al jesu donekle. i još je gore kad misliš da glazba koju slušaš je kul, zapravo, omće ne treba bit riječ o glazbi, može bit o uvjerenjima il nečem desetom, al uglavnom, kad se hvališ i misliš da je to nešto najkul i ponosan si što si baš ti dio te male tajne utopije za koju malo ljudi zna a zapravo nemaš pojma koji kurac pričaš i to samo radiš jer želiš bit prihvačen od drugih 'kul' ljudi.

'you are talking so much shit you mouth looks like an asshole'

.
.
.
i kad sam več ovak nabrijan na vrijeđanje svega živog, koji kurac se desilo s onom večernjom školom, jučer gledao, katastrofa
gdje su oni zajebanti iz 199? neke godine koji su na otvu donjeli skroz novi i originalan humor u hrvatsku,
kad nije tolko bila važna lova(bila je važna, čovjek treba živjet) kolko jednostavno se zajebavat i sprdat se sa svim i svačim.
ovo danas je sjena jebene sjene.
.
.
.
ah da, rekoh da čemo pričat o lijepim stvarimasmijeh.
da, kao što rekoh danas je u školi bilo fakat jebeno, smijao sam se ko budala jednoj jebenoj rečenici i 1001 uporabi za nju. XD
ad pa pa


If you could just feel my pain
My pain, my sorrow
You'd realize what I can be tomorrow
Your self-motivating words I know
But you're talking so much shit
Your mouth looks like an asshole
Every time I see myself
I choke down all the loathe inside
It's so rock star typical
Can't you see why I'm cynical
Can you hear me?
What did I say?
Can't you see me, wasting away?
Yeah, yeah, yeah, yeah
Caught between what I say and what I see
Like all them stupid motherfuckers on MTV
All your bithcin and whining, I've heard it all before
Someone please tell me the score
Kids tease up your mowhawks now
Your new punk rock ain't going to last
Kill all rock stars
Wonder how they got the idea?
Can you hear me?
What did I say
Can't you see me
Wasting away?
Yeah, yeah, yeah, yeah
Rock
Czar.

06.02.2007. u 16:07 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ma zajebi opis bloga

------------------------
------------------------

dobrotvorna akcija PADONFJOTJŽ- pogledati ovaj post za saznat više
love predano u ruke=2 kn
lova rečena da ću dobit
smijeh=150 € i 15 kn

ne mora vas bit strah dat lovu, sve ide u dobrotvorne svrhe, garantirano, niš ne ide glupim političarima da si oni kupe nove jahte i ta sranja.
UPUTE: sam u zadnji napisani post napišite kolko kuna, eura, funta, tolara ste voljni dat(dolare ne primamo)




-------------------------
-------------------------


maj eMeSeN adresa: zharuljica@hotmail.com

postah opet aktivan na last.fm pa evo i to:klikni tu


pearl jam lyrics


song lyrics

Linkovi

moja najdraža ninja-ne trudite se ju probat pobijedit, ne pomaže čak ni najače oružje--->poukanje
- - - - - -
andrea-jako hrabra žena jer se usudila priznat u koju školu ide i čak pisat o njoj smijeh
- - - - - -
mala alica-jako dobar frend, al ne piše više na blogu :(
- - - - - -
rotten soul-joj znaš kaj, ne znam kaj da o tebi napišem, razmišljam i ne znam, a valjd si zgodan i sve to :D
- - - - - -
lana-a frendica od onog tam gore (fičeka), nisam ju upoznao uživo al se čini ok, kaj ne lana :)
- - - - - -
bruna-cura koju poznajem ne samo preko njeta :), dost ok, i dalje joj moram kupit čokoladno mlijeko, valjd jednog dana :D
- - - - - -
greath north wind-skroz dobar lik iako ga poznajem samo kroz par komentara, al nema veze, tih nekolko komentara je dovoljno








pikČrs, with capitalize Č





Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

































ne znam zakaj sam stavio ovu sliku, fakat ne znam, svidjela mi se thumbup