Izuj-se-i-uđi

Osjećaji.

( Stariji sastavak 2 )

Koliko god puta da sam pomislila, a vjerujem da smo svi, " baš bi super bilo da sam bezosjećajna, da sam kuja, koliko bi mi lakše bilo. "
Isto toliko puta sam odmah nakon toga pomislila " Ali, onda ne bih doživjela one lijepe osjećaje, one divne stvari u životu. "

Osjećaji, pa kakvi bili, čine nas živima.

Koji put nas dovedu do ruba i ponora, bace nas na koljena, koji put nas učine najsretnijima na svijetu.
Dio su nas, dio od kojeg ne možemo pobjeći.

Volim svoje osjećaje, kakvi god bili i volim ih prenjeti na papir..u ovom slučaju virtualno. Volim ih opisati riječima, iako se često riječima opisati ne mogu.
Volim ih vidjeti u obliku slova, riječi, rečenice, jer mi se tako čine živima, " vidljivima ".

Ne bježite od svojih osjećaja.. zagrlite ih i pomirite se s njima.. Pokažite ih onima koji to zavrijeđuju.
Stavite ih na papir, postupajte njima nježno i prihvatite ih onakvima kakvi jesu.. Neće uvijek biti loši..neće ni uvijek biti dobri.. ali kakvi god bili, vrijede puno, čine nas osobama, oblikuju nas.
Također ne bježite od loših osjećaja, ne činite si to, shvatite da će proći..

Sve prođe.

23.06.2014. u 15:04 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



" You can't be something you're not
Be yourself, by yourself
Stay away from me "

" You can't live a positive life with a negative mind. "

" Change your thoughts and you change your world. "



Linkovi