Barikada

utorak, 28.03.2006.

Pišem ti alibi


Woosasha! Nije li to onaj pain relief usklik? :p

Neću počet ovaj post klasičnim načinom, tipa, "ma ne pišem jer sam u depresiji, sve je u kurcu, svi su me ostavili, kuda sve ovo ide, moram smršavit, imam temperaturu...zzz"

Ne. Što se radilo proteklih dana? Preslušao sam jedno 3ipo dana glazbe, pojeo oko 6 metara čevapa, popušio kilometar ipo cigara odnosno 4ipo kila nikotina

Što se slušalo? Azra, Azra, Azra, Arsen, Bitlsi, Rade Šerbedžija, Cesaria Evora, Simon and Garfunkel, K-pax snd.trck, Vrata, Dylan i mislim da je to to. Ukratko.

Jesam izlazio gdje? Ne. Pratio sam snooker i curling na eurosportu. Neki Kinez ponizio Britance. Kazin.

Napokon sam pročitao i Forrest Gumpa. Toplo preporučam.

Promatrao sam Picassa, divio se Davidu Jasonu i smijao Slobodanu.

Eee, još nešto...

Cijelo jebeno vrijeme igram šah.

Image hosting by Photobucket

Bog vas blagoslovio


- 18:13 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>