< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!


ALL AROUND THE WORLD:

Moj najveći san što se tiče svijeta oko mene,ono što bih voljela raditi u budućnosti su PUTOVANJA.

KUBA
image hosting file

image hosting file



ENGLESKA
image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file




Amerika
image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file




Australija
Myspace layouts

Myspace layouts



Škotska
Myspace layouts

Myspace layouts



Italija
Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting



Turska
Myspace layouts

Myspace layouts



Francuska
Myspace

Myspace



Grčka
Myspace

Myspace



NAJVIŠE OD SVEGA EGIPAT I NJEGOVE PIRAMIDE;SFINGE
Image hosting

Image hosting



Sad više nemam slika... Ali definitivno u top tri uz Egipat spadaju Kina,Indija...Ustvari ne znam...voljela bih posjetiti Tajland,Japan...Austriju,al ono baš za prav,bila sma tam al sam u nekom shoppingu kad sam bila klinka(5god)....

ima još puno destinacija...Putovati,to su moji snovi...

O MENI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Koga ja čitam?
Tenu
Teu
rudija:)



HRAM DEČKIMA
image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



Myspace layouts

Myspace layouts




Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace




HRAM CURAMA

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images




Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog




utorak, 02.10.2007.

O prošlom postu i novim spoznajama...

Može se reći da žalim kaj sam napisala prošli post-možda sam bila malo nepromišljena ,ljuta , i tak ,u svojim teenagerskim mušicama...
Zao mi je ak se F našao uvrijeđenim,jer možda nije zaslužio,ma ustvari i nije zaslužio takav respond od mene ,i sry zbog toga...
Stvaaarno si mi (bio) suuuuper frend...i fakat en znam zaš se ljutiš na mene(još uvijek) al ok,možda je moj propust,možda nije...
i uglavnom eto žao mi je ,nadam se da ovo čitaš kiss...
btw. danas sam upoznala tvoju frendicu(Kristinu brijem) i super curka...
sve više i više upoznajem nove ljude u Miocu -- i Mioc je onoo zakon ,:D super ekipa i to...
uglavnom u školi je baš super,niej ni tak teško,sam se mora puno učiti a meni se ne eda i tak da svi imaju puuno ocijena a ja samo 4 ...plus dve iz mat sa strane,prosjek im je 3:D rofl...
al uglavnom eto počela sam kužit i mat i fiz,u petak je test
pusa!kiss



| Speak (1) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.