srijeda, 07.05.2008. ♥

♥ş ...uwjEt dooodira... da tako kažEm....

...hmmm... ja neki puta izbrišem post jer nije napisan u pravo vrijeme... a baš mi se i ne da biti podvrgnuta sankcijama... (baš se pitam bi li me nagradili ili kaznili...?)
ja mislim sad da je u redu da napomenem kako će ovaj post biti podijeljen u dva dijela... potpuno odvojena... jer mi se ne da pisati dva posta... jer Renata Šimunko neki puta uopće ne prati gradivo nego naprimjer slučajno izabere neke učenike s kojima se zabavlja cijeli sat...i ona upoorno priiiča za vrijeme dok se objašnjava gradivo. pa to stvarno iritira! sanjala sam da joj je netko rekao "Može malo tiššše".. Ali to nikako da se dogodi... A ona se i dalje ne ponaša kao učenik... Znači, učenik?... Ma da.. Učenik....
A kako se ponašaju učenici? ... Sanjala sam da ih uče raditi s teleskopom... (Za ONE KOJI NE ZNAJU... Teleskop, to je ona sprava koja tisućama puta poveća MALE stvari... extra maleee...=)) Ali ni to se još nije dogodilo... Oni samo imaju prilike umakati svoje nabildane ručice... Ili koristiti 'jezičac'... (Znači, jezičac? ma daa....)
Neki puta učenici postanu malo čudni i izgube se u mogućnostima koje im se nude...(altruistično, fatalistično, egoistično samoubojstvo.... pa koje izabrati?LOL...).. joj, baš caaakaaanooo=)))
Ali ja vidim da vas baš pretjerano ne zanima ovo što čitate pa ću ja prijeći na drugu metodu, znate, ja i ne moram objašnjavati gradivo, uzmite si knjigu i sami si to pročitajte pa ću vidjet koliko ćete znati sljedeći puta... A ja idem navući svoju zelenu suknju sve do vrata, pa da vidim tko to još može!!! roflrofl

*...a ewo sada i nešto normalno...nešto što dugujem...mada možda misli da je suvišno...*
eto, sve smo si već rekli... a ja ti opet moram to reći.... ma ne moram.. jednostavno želim...
iako ti to sve jako dobro znaš... iako ti nisi 'taj tip'... 'taj' koji će lako pričati o svemu, o 'postojanju, Bogu i osjećajima'... a sad se sprdam=)
hmmm... ma ne znam ni jesam li ja 'taj tip'...ali sam shvatila neke stvari jako dobro... s obzirom na sve što se događalo i na sve što si mi rekao... pa ne znam šta bih si ja napravila da ti nisam još jednom rekla koliko si mi važan i koliko te volim... da nisam imala tu priliku... ali hvala Bogu... (valjda nisam previše napisala, sorry... nećem spominjati..)..
mada mislimo da je sve to suvišno.. i stvari uzimamo zdravo za gotovo... kao da ih imamo bez obzira na sve...
i još jednom... po ne znam ni ja koji put... ispričavam se što sam razočarala.... nisam htjela.. ne tebe... žao mi je što sam se ponijela kao svi ostali(oke, možda ne baš tako loše), ali to je bilo puno gore.. jer sam to bila JA... =(
i ovo sam rekla tisuću puta... i još tisuću... tu sam.. tu ću uvijek biti... znaš to...
hmmm... i sorry što sam tak patetična.... al to je zato što te volim.. i uvijek ću ti to govoriti.. da nikad ne zaboraviš...
...i noch einmal... love you, smeće malo... i ne dam da ikad itko više išta ružno kaže... da obeščašćuje tvoje ime ili pojavu.. lol.. =) ma znaš da se sprdam.. opet.. al tako jee...=) ajmo.... idemo dalje... hvala ti što si tu..=)
eto, toliko.... =)mah

<< Arhiva >>