nedjelja, 04.05.2008. ♥

♥ş naslov? ovaj put nema naslova..


Otkad pišem ovaj blog, ovo je prvi post koji je napisan bez ijedne primisli ili namjere da njime izrazim "ono nešto literarno" u sebi... što mislim da imam. Vjerojatno ću zbog svega što želim reći malo oduljiti post ili biti dosadna pa ako vam se ne da čitati.. Nea beda.
Neću spominjati ničija imena jer nikoga ne želim dovesti u neugodnu situaciju... Ne želim da itko zbog mene bude prozivan od strane... Znamo čije.
*Za početak, Ona zbog koje sam odlučila napisati ovaj post. Rekla si da smo se udaljile. Mislila sam reći "ma ne, nismo... šta ti je, sve je super...", ali sam se zapitala koga ja lažem. Tebe ili sebe? I nisam bila sigurna. Jer silno sam htjela da je tako... Ali toliku laž nisam imala snage napisati. Da. Jesmo. Udaljile smo se. Kao da smo poznanici, a ne prijatelji. Uopće... Ne znam gdje je sve nestalo. Zašto je nestalo? Što se dogodilo?
*I, Ti, kojemu sam već dovoljno sranja napravila svojim scenama i ispadima... I Ti mi kažeš da je sve u redu. Ali kako je u redu kad ja znam da nije? Zašto mi lažeš? Ne, daleko od toga da mi nismo dobri. Jesmo. Pričam s tobom. Kao sa svakim drugim. Ali kad smo zadnji put pričali.. Pričali? Da si podijelio nešto sa mnom? Ili ja s tobom? Probaj se sjetiti, jer ja ne mogu, koliko god razmišljala o tome... I ne možeš mi reći da haluciniram ili nisam u pravu. Mislim, možeš, kao i svaki puta do sada, ali i sam znaš da LAŽEŠ.
*I, Tebi koji me činiš sretnom posljednjih dana, tjedana, mjeseci... Ne da mi se više. Dosta mi je da sam uvjetovana tobom. Da sam sretna samo kad si ti sretan, tužna kad si ti neraspoložen... Dosta mi je da netko toliko utječe na mene... Hoću opet biti JA. Nemoj mi se toliko približiti... Bojim se...
**I, da ne bi ispalo kako je cijeli post negativno obojen, hvala Mojoj Maloj koja je tu cijelo ovo vrijeme, posebno zadnjih tjedan dana kad mi je to trebalo više nego ikada... Kad nitko nije znao kako se osjećam niti je ikoga zanimalo... Ti si bila tu, plakala si jer sam ja plakala... Hvala na svim riječima, na ovim noćima kad sam bila nepodnošljiva... Hvala ti za sve. Volim te više od ičega...

<< Arhiva >>