subota, 03.05.2008. ♥

♥ş ...nebo je nocas ogromno... nebo zna gdje je moje maleno...


Gubimo stvari svaki dan. Ključ. Sliku. Predmet. Neki dragi dar. A onda gubimo sve više. Sve brže. Nestaju imena, gradovi, ljudi, uspomene... A to ni ne primjećujemo.
Zašto me ni u jednom trenutku nisi posjeo ispred sebe i rekao da je došlo vrijeme da se uozbiljim? Zašto? Ne. Samo si me gledao. A ja nisam shvaćala.
Već danima, tjednima, mjesecima te nema. Nestao si, a što je još najgore, ni danas ne bih osjetila da te nema da mi to drugi nisu rekli. U tom trenutku... Kao da se nebo otvorilo.
I koga smo lagali cijelo vrijeme? Već odavno nekome nije stalo. Kažu da, ako jednom nekog voliš, voliš ga uvijek. I ne možeš to promijeniti. Ma što bilo, što god ti netko napravio, postoji onaj dio koji si volio i on ostaje tu negdje, zatrpan u laži...
Pitam se voliš li me još uvijek. Još jedan primjer moje sebičnosti. Pitam se voliš li ti mene. A što je s tobom..? Volim li ja tebe? Davno si naslutio odgovor, mada ga nisam nikada izgovorila. Zato si i otišao, zar ne? Ne krivim te.
Imao si potpuno pravo na to. I sad, dok Ti ovo pišem... Nema suza. Ni jedne jedine. I tako je cijeli dan. Izgubljena sam, to da, ne doživljavam ništa i nikoga niti mi se da s nekim razgovarati... Nemam snage više glumiti, ne onako kako smo to mi činili. Ali zašto se tako osjećam?
Odavno Ti nisi taj koji mi poželi 'laku noć' prije spavanja, niti ja to učinim. Nisi onaj koji me ujutro probudi porukom. Na kojeg pomislim kad dan počinje i završava. Ne, to nisi TI. Shvatio si to što ti sama nisam imala ni volje ni snage reći. I, da, priznajem, kukavica sam. Jesam.
I danas, kad je vjerojatno završilo zauvijek ono što smo počinjali i nastavljali bezbroj puta iako smo oboje, negdje u podsvijesti, već jako dobro znali naš KRAJ, ne mogu definirati sebe. Svoju osobu. Osjećaje. Čak su i moje misli konfuzne...
I pitam se osjećaš li se i ti jednako tako. Izgubljeno... U životu... U svemiru...
Kao da si postojao u mom životu samo da određuješ mene...
I gdje je onda granica moje egocentričnosti?? =(((

<< Arhiva >>