četvrtak, 21.02.2008.

so she put him out.


zadnjih dana nekako kao da preživljavam.
profesori si dali oduška i svi se u isto vrijeme sjetili testova.
i tako kreće začarani krug:
negdje oko četvrtog sata meni je dosta škole pa čekam kavu poslije.
onda sjednemo na kavu, popijem čaj do pola i već mi se ide kući na popodnevni nap.
kad se oko 6 probudim grintava shvatim da sam možda spavala više nego sam trebala i sad imam kronični nedostatak vremena.
napravim sebi nes da se razbudim i pomalo krećem s učenjem.
navečer se spremam i odlazim na balet još uvijek pomalo neraspoložena.
dva sata poslije, dok se vučem kući i razmišljam o danu koji je prošao, sad već sasvim iscrpljena ali dobro raspoložena, jedino što želim je onaj fini noćni razgovor s njima, uz cigaretu i čokoladu.
i dugu noć da se napokon dobro naspavam.
ali ujutro se jedva ustajem i dok dižem rolete i usput škiljim zbog sunca,
najradije bi se vratila u krevet i ostala tamo nekoliko dana.
i tako unedogled.
samo mi se spava i samo se smrzajem.


jučer smo bili u kazalištu.
bila sam prehlađena i ispuhivala nos na najtiše scene
ali igoru do mene to nije smetalo.
sjedio je tamo naslonjen na ogradu i trpio mene šmrcavu na svom ramenu.
ali unatoč tek prosječnoj predstavi meni je bilo nekako ugodno.
jer je nakon dugo vremena opet bio nekako tu.
jer se smijao dok sam ja trošila maramice.
jer su bile pruge koje volim.
jer mi je falilo sve to.


uopće su svi oko mene nekako tugaljivi.
ja za to krivim vrijeme, ali znam da oni nisu.
znam čak i koga krive, znam i zašto ali zbog nepoznatih razloga ne uspijeva mi išta popraviti.
umjesto toga nepotrebno se počnem uvlačiti u svoje razloge i svoja krivljenja.
a opet.
ušeta Bi onako zbunjen i sweet i razlozi se povlače na neko vrijeme.
sjeda do mene, skida kapu i smije se.
i ja se smijem.
*sigh*


treba mi sad nešto toplije i sunčano.
neki kratki rukav ili bar tanja jaketa.
dan-dva odmora.
i jedna onakva subota u arta.

sluša se:carla bruni i soundtrackovi.
(odustala sam od last.fm-a.)

Image Hosted by ImageShack.us

* 18:05 * Komentari (12) * Isprintaj * Permalink

<< Arhiva >>