Image and video hosting by TinyPic

ime... Ivana
nadimak... Ivanica
datum rođenja... 13.6.=)
razred... naravno naj 2.b!!
škola... gimbulja
mjesto...Vinkulja



a kad ste već tuu... obavezno navratite i na ove blogoveee:

*ivanica;)
*adryca;)
*ivan=)
*adry&ivan
*grca
*dela
*kica&niina
*vere i tasha..
*naša mala nataša:)..
*leGa MC
*mely
*pjesmicee
*jukaaa
*fićo & samoja
*tena i pinkica
*b1207
*naša tanjaa
*5th element...:)
*barby
*jokica


_____________________
_____________________
i evo koliko vas je navratilo od 17.8....

Hit Counter

_____________________
_____________________


Prava ljubav (Luka Nižetić & Lana)

Vezala me tuga svojim koncima,
tražila sam ljubav na krivim mjestima,
što samoća čini ja najbolje znam,
čovjek nije rođen da bi bio sam..
zarobi me svojim usnama,
i ne daj mi da potonem do dna...

I reci da će ovog puta
biti sve što želim ja..
kaži da si mene čekala..
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja..
prava ljubav nije potrošna, nije potrošna..

Lomio sam grane od života svog,
ko da neću umrijet',
da sam iznad tog,
bilo me je svuda,
a sad sam kraj tebe,
jos vjerujem u čuda i u nas oboje..

Zarobi me svojim usnama,
i ne daj mi da potonem do dna...

/

IzGuBljEnE & NaDeNe

10.06.2006., subota

evo i moj post....

ljudi moji, vani kiša pada....malo sam iskisla, ali imam nade, možda narastem...dead
danas ne idem van, zbog već gore navedenog razloga....rolleyes
eto, opet je adry stavila, tj. obogatila naš blog, našim slikama...hvala..kiss
kod mene sve po starom , prolazim sa 4, valjda...moram kemiju ispraviti samo!!! kao samo...nut
baš mi se stavljaju smajlići,...smijeh
eto neznam što još pisati....rolleyes idem malo divljati po svojoj kući, i opet umarati jadne i nedužne ukućane....tako mi ih je žaoblablablabla a nisam ja kriva....
pozzdrav svimaawavewavewave sve vas puuuno volim cerekcerekcerek , i cmokam...lol...kiss
vaša ivanica....dead

17:44 Komentiraj ovaj post /10/ isprintaj za kasnije ;)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*zauvijek prijateljice*


Image and video hosting by TinyPic

ime... Adriana
nadimak... Adry (adryca)
datum rođenja... 12.3.=)
razred... 1.B!!!
škola... gimbulja
mjesto... Vinkulja

Myspace



ivanica & adry

opis bloga:
ovo je blog 2 najfrendice, gimnazijalke... krećemo tek u 2. razred pa nismo tako pametne kako zvuči;) hehe...
pišemo o:prijateljima, ljubavi, školi, dečkima, glazbi, izlascima i svemuuu što vole mladi...














MySpace Layouts



*prijatelj je čovjek koji ima iste neprijatelje kao i vi!*

MySpace Layouts



*Uvijek ću ti biti prijateljica i kad me ne bude bilo,
uvijek ću te se sjećati i kad zauvijek odem,
uvijek ću se moliti za tebe i kad izgubim vjeru,
uvijek ću biti tu i kad to nebude moguće,
bit ću tvoj anđeo,
jer možda me sutra više ne bude bilo,
bit ću tvoj vodić da nikada ne postaneš ja,
jer sve što ima veze sa mnom loše je,
sve što sam ikad rekla krivo je,
sve što sam napravila nevalja,
valjda me nikad nećeš zaboraviti,
ČAK I KAD ODEM ZAUVIJEK!!!*....