ja sam bila tužna i bubana.... - frendica od magnuma...lowe U andelka - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bum okos bokos prdne...miarolleyes...

...NeS o MeNi...

moe ime: Miaaaa...

moi nadimci:Mimino,Paca,Miici,Misic.Zmijica...

odakle sam:Rijekaaa...i lowe more...xD...

god: 13, 7.razzz

bavim se: kosarkom...dead

slusam:swe i swasta...belj...al ipak...cajke 4ewerdead

naj pjevaci: seka aleksic i milan stankovic...



naj frendowi/frendice:Andrea,Iwchy,Sar@,Beata,
Katarina,Doris,...
Gregor,Matija,Paolo,Luka D.,
Bassi,Kreso,Cikica..

wojim belj: papati...xD...filmice.mjuzu,ljeto,swoju simpu,frendove,obitelj (kako-kad),swoji razz i frendove,(...)

ne wojimno: umisljene osobe (a znam ih par...tuzan),skolu,kisu,geu i mat...lol...,(...)

pa to bi bila ja u kratko

widemo se

cmox*


...LiNkIcHi...

Iw@ & Dor@
M@gyca

St@zy awatari

St@zy blogiCH

Veronik@

P@ol@

Superin@


Doris

petak, 07.11.2008.

ja sam bila tužna i bubana....

joj....ovaj tjedan mi je bio zloćest....tuzan..imala sam gnojnu anginu i nisam mogla jest....a kad ne mogu jest ja sam luda...i onda mi je u srijedu bilo bolje pa sam se najela pašte.....yeeeeeeeeee...njami...e onda se tu radi i o nekome zbog kojeg nemogu spavat.....jer razmišljam ....o tome....da znam ....čudno...ja razmišljam....belj....i tako i anđelka nemoj se ljutit na mene....jer ja te volim...negdje u dubini duše......i tako a sve ću ja to uspjet riješit....i da sama sam doma .....jezivo al doće meni iva sa hranom pa će biti jepo ......rofl..........puse wojim was ...t....e....i tebe iwchi..........wave....rolleyes....kiss....



| °°°..SaM kLiK..°°° (24) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.