srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Opis bloga

(nemoj mislit da te kopiran...al sam izgubljena...kao i moje pjesme)



KO SAN JA

jedna tamo među izgubljenima
koja je pomalo razočarana
u neke ljude...
i zato je izgubljena....

ima i dobrih ljudi
koi joj puno znaće u životu
puno se puta pitala
zasto se to dogodilo?

nisu svi sretni
neki misle da su swi
a oni su nesretni

ovdje cete vidjeti neke moje pjesme
i malo dugih postova kad me netko iživcira
i onda poludin

slušan:

Green Day
My Chemical Romance
Red Hot Chili Peppers
Evanescence
Ramones
Avril Lavigne
The Clash
Hladno Pivo
......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 26.07.2007.

prva hrvatska pjesma p.s. (hrvatski je glup)

a evo...owa pisma bi bila bolja za prvi post...al eto...mislin malo mi je khm...sta ja znam..na hrvatskom jeee....nisan imala ideja za na engleski...a sta se tiče mog engleskog...paaaa za za osramotit se je...
ogavno

izgubljena u ovom svijetu
kao mrav u kiši
izgubljena u ovom životu
traga za nečim višim

kad će naći svoj put
put razuma,put normale
to je teško
i možda ga nikad neće naći


pozdraw swima koji komm



|Get lost 31| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.