______________________________________________________________________

KAKO LETJETI....


Ponekad sam tako bisna na njega,,,dođe mi da idem k njemu da mu opalim pljusku,,,veliku koliko god je zaslužia,,,,zadnjih par dana je često gleda prema meni,,,danas ni jedan jedini pogled,,,,a šta on misli da se može tako poigravata sa mojima osjećajima,,,,nono,,,znam da sam u biti ja glupača na kvadrat,,,volim ga do bola,,,,a ostavila sam ga,,,i neću nikad više bit sa njim,,,jer puno sam toga opraštala ali ono zbog čega sam ga ostavila nemogu i neželim prić priko toga,,a ja i dalje želim njegovu ljubav,,,namcor,,,,znam neman više šta tu tražit ali volim ga i srce želi samo njega,,,,najteže su mi noći,,,svaka budna misao leti k njemu,,,Molim Boga da ga sanjam,,,jer snovi su jedini način da se sretnemo mi,,,da ga poljubim,,,da osjetim lupanje srca koje je samo on uspija u meni izazvat....ponekad poželim da ga ostavim u prošlosti,,,da naiđe neko uz koga ću zaboravit,,,kako je to voljeti a biti ranjen,,,,ali KAKO LETJETI S NEKIM KAD SU TI SLOMLJENA KRILA,,,cry


26.08.2007. u 18:32 /*/ K /*/ Komentari */*19*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

Evo me


Hej ljudi moji,,,evo mene nakon duuugo vremena ,,,imala sam nekih problema sa internetom pa.....

Želim vam svima zahvalit na potpori,,,,ljudi najbolji ste,,,i hvala vam puno na savjetima,,,

Kod mene se ništa posebno nije promjenilo,,,,dani idu....nekad bolji nekad lošiji,,,,
Njega vrlo malo viđam,,,bilo je loše vrijeme pa se nisam mogla kupat itd itd tako da mi je to bilo super jer nisam išla na more,,,pa ga nisam ni vidila...Njemu je onaj frend bia dugo ovdje više od mjesec dana ,,,neznam ni jeli sad otiša...Plavušica ih je vidila sa neke 2 ženske jedan dan,,,lagala bi kad bi rekla da me nije pogodilo je,,,ali ne onako jako,,,,nekako iako me boli svjesna sam da ja i on više nemamo zajednički život sad je svak sam i živi kako želi....a i neznam jeli išta bilo sa to curama,,,ali znam da me baš tih dana ni pogleda nije na plaži,.,.a zadnjih par dana me opet čirne,,,ma ko će ga znat i razumit ni ne trudim se više....
A da nađem drugoga ne dolazi u obzir,,,neman nikakve osjećaje prema drugima ko da ih i nevidim ka duhovi su kraj mene,,,ali nije me ni briga sad želim bit sama bez muškaraca ikakvih u svom životu

Provela sam neko vrime sa Pčelicom i Plavušicom,,,i to mi je jako pomoglo...

Sa Čupavim se nisam čula dugo već dugo ali me nije ni briga,,,



I eto to bi bilo sve za sad od mene mah


19.08.2007. u 13:54 /*/ K /*/ Komentari */*13*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Linkovi


Blogovi koje morate posjetit:

...priznaj mi....
...Kammy...
*...:::aLLways diferent:::...*
.::gabi::.
malasuzy
Nelli
*Emyc*
Lullyta
..leja..
mateja


OVOLIKO VAS JE BILO OD 24.04.2007:

Web Counter
Web Counter