______________________________________________________________________

PISMO


Evo pišem ti pismo,,,,a znam da ga nečeš nikad pročitat,,,,za tebe je kompjuter jedna velika nepoznanica,,,,al nema veze ja zamišljam da ga dobivaš i da ga otvaraš i čitaš,,,Prošlo je više od godinu dana....ni danas mi nije jasno šta se desilo i zašto se sve baš tako desilo....zašto smo to dopustili,,,,jese sičaš našeg zadnjeg susreta,,,toliko smo si toga imali za reć,.,,toliko planova u budućnosti....nisam mogla znat da ću te tada zadnji put poljubit,,,,,najljepše usne...koje su bile moje,,,,Jesi li me ikad volia ne mislim da nisi,,,,ti si previše sebičan za ljubav,,,,ali ti to ne vidiš ti misliš da si rođen za ljubav e pa nisi....znaš pričat o njoj,,,neznaš djelovat a u biti možda i znaš kad stvarno voliš još jedan dokaz da mene nisi nikad volia,,,Znaš dobro da sam ja forsirala ispočetka nas i našu vezu tebi nije bilo stalo....nisam ti bila po guštu kažeš....a posli posli si me zavolia ludo,,,,ma da kako da ne,,,,ljubav se ne stvara na silu,,,ona je tu ili nije,,,,trećeg nema,,,,A možda nije ni greška u meni možda si nesposoban za ljubav,,,a jesi li svoju bivšu volia,,,,priča si mi o njoj činilo se po rečenicama da ti je bila božica,,,,ali jesu li to samo rečenice,,,,ali opet kad se sitim radi nje bi sia na ono jadnog motora i sa 10 kn u đepu doša na drugi kraj Hrvatske,,,samo da je vidiš...za mene nikad nisi učinia ništa tako....ni sitnicu,,,pa kako sam onda mogla očekivat da ćeš u onako velikoj stvari koja nam se desila poduzet išta,,,,borit se za nas,,,,to ti je bila obveza znaš ti dobro zašto.....Uvjek sam sumnjala i tebe,,,,tada nisam znala zašto imala sam sve,,sad shvaćam bia je to osjećaj,,,,žena zna,,,Samo me zanima kako uvjek uspiješ da se ja osjetim krivom a ti žrtvom,,,u svakoj situaciji,.,,,nabiješ mi osjećaj krivnje bez da riječi kažeš....svaki dan te gledam na plaži,,,i osjećam se grozno,,,,to izgledaš kao žrtva a samim time kao pobjednik...kako ti to uvjek uspije,,,Osim onih nekoliko površnih pogleda,,,nije te briga šta sam ja tu,,,odeš,,,,kupaš se na drugim mistima,,,a je kad si ti na plaži ne želim ići kući....želim da traje ono malo šta te mogu gledat,.,,iskoristim,,,a ti ništa praznina,,,,zar ti je stvarno svejedno,,,kako ti može bit svejedno,,,,imaš li ti osjećaja.....niko nemože shvatit o čemu pričam ali ti dobro znaš bezdušni čovječe....Ne voliš me,,,,,nisi nikad ,,,,4 god naše veze si me laga ,,,svjesni ili nesvjesno neznam,,,,ali nije ti stalo,,,,a ja ja te volim kao i prvog dana,,,,osjećam tvoj miris....tvoj okus,,,tvoj dodir,,,,fališ mi fališ mi do bola....svaki dan mi se vrte sjećanja ima ih puno,.,,,puno tog smo prošli,,,zatvarala sam oči na svaku tvoju pogrešku u životu,,,na svaku tvoju manu a bile su jako jako ružne i ti to znaš ,,,,neznam ko bi ti priše preko onakvih stvari o tebi koje si mi ispriča,,,ali ja jesam bolilo me ali znala sam da će jače zabolit ako ostanem bez tebe,,,,Volim te,,,,stvarno te volim ništa manje,,,,izigra si moju ljubav,,,,pustia si me da plačem sama,,,,da prođem pakala sama,,,,a sve zbog tebe,,,nemaš pojma koliko sam puta dozivala tvoj zagrljaj,,,samo da se naslonim na tebe i da na trebutak zaboravim sve,,,,,Imaš moć,,,mrzim te,,,imam ti toliko toga reć...za toliko te toga optužit,,,izvrjeđat ali ako te sretnem sve će past u vodu,,,,ja ću opet past na tebe,,,imaš tu moć...
Ali zaboravi nikad više s tobom biti neću,,,,previše toga bi izgubila a malo dobila,,,jer ti nedaješ ništa a želiš sve,,,siti se sam našeg sexa,,,,nikad ti nisam prigovorila,,,,ma i nije bilo bitno što ne svršavam jer sam te volila,,,ali opet tjelo je vapilo za tim,,,,i znalo mi je bit teško,,,,a ti se nisi ni trudia,,,,reka si da ti je teško zbog toga,,,a nikad nisi poduzea ništa da to prominiš tako i u svemu ostalom.
Žao mi je šta je situacija sad takva,,,,čovik si pa mislim da patiš zbog toga,,,,ali znaj da me boli jako zbog toga,,,ali sam si to sebi namistia žao mi je,,,

Znaj jedno,,,nikad te neću prestat volit,,,dok dišem ja dišeš i ti u meni,,,,,ostaje mi ova ljubav pomješana sa tugom i krikom iz duše,,,,,i ostaju mi uspomene na jednu ljubav,,,ljubav koja je imala sve a nije joj ostalo ništa,,,ljubav koja se briše....


28.07.2007. u 09:01 /*/ K /*/ Komentari */*29*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

Nakratko


Ej ljudi moji evo me samo da vam se nakratko javim....kod mene sve teče kao i dosad,,,,dan po dan,,,i polako guram,,,,trenutno se nemogu kupat i baš sam ljuta radi toga,,,,ove vručine me crpe,,,,Šta se tiče JEDINOGA,,,,sve isto ,,,,,doša mu je frend koji inače živi vanka tako da oni dvojica sad uživaju,,,izlaze provode se,,,,ispočetka sam se nervirala zbog toga ali više neću,,,zašto bi....sve ide svojim tokom,,,život mi daje ono šta je naumia,,,i sa takvim pozitivnim mislila putujem dalje dan za danom

ljubim vas sve,,,,


20.07.2007. u 17:58 /*/ K /*/ Komentari */*6*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

Iz dana u dan


Evo me,,,,wave

Nisam se odavno javila,,,,ali ne stignem,,,

Eh moram se pohvalit da sam maturirala sa 5,,,,jedina u razredu,,,,nemogu virovat,,,,

Inače šta se tiče ostalog,,,,moj život je i dalje jedna velika rupa bez dna,,,,i padam i padama,,,i nigdi kraja,,,bilo bi mi lakše da udrem od tle,,,tada bi sve prestalo,

JEDINOGA,,,nisam bila vidila jedno tjedan,,dana,,,ja sam rijetko bila na moru zbog lošeg vremena a i kad bi bila njega nebi bilo,,,jučer sam ga vidila,,,jedan kratak pogled i to je bilo sve šta sam dobila od njega,,,
Nekako ko da pomalo shvaćam da mu nije stalo do mene,,,da mu nikad nije ni bilo,,...Neznam se nosit sa tom spoznajom,,,,priteže me,,,kako prihvatit da netko ko tebi znači sve,,,,ne mari za tebe,,,,nije ga briga,,,,
Sinoć sam vidila da je iša vanka,,,,a ja ja sam bila kući,,,,ka i zadnjih godinu dana,,,mislim da me torpedo nebi pokrenija,,,,pa mi se vrte filmovi di je sad,,,šta sad radi,,,s kim je sad,,,,bezbroj bezbroj pitanja opsjeda moju dušu,,,,,kako da ih zanemarima,,,,kako da ih ne čujem,,,,kako dalje?


07.07.2007. u 15:22 /*/ K /*/ Komentari */*14*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Linkovi


Blogovi koje morate posjetit:

...priznaj mi....
...Kammy...
*...:::aLLways diferent:::...*
.::gabi::.
malasuzy
Nelli
*Emyc*
Lullyta
..leja..
mateja


OVOLIKO VAS JE BILO OD 24.04.2007:

Web Counter
Web Counter