______________________________________________________________________

Uspjšna a nesretna


Evo me,,,,opet mi se izbrisa post,,,u kojem sam detaljno opisala proces mature...tako da će te ostat lišeni mojeg iscrpnog opisa tog događaja,,,

Ali bitno je da sam prošla,,,još neznam sa koliko sam maturirala,,,,u petak nam je dodjela diplome pa ćemo vidit,,,,ali svakako sam prošla

Eh sad na tužniju stranu mog života,,,,
Svaki dan ja na jednoj strani plaže on na drugoj,,,,i tako mi prolazi dan u nadi da je moj život samo ružan san,,,,
On me gleda čini mi se sve rjeđe a možda i umišljam,,,neznam,,,,znam samo da mu je neki dan bila zanimljiva jako,,,,guzica od plave čehinje,,,,i da sam ja sa druge strane doživljavale teške trenutke,,,jer sam uvjek bila jako ljubomorna i lako me izbacit iz takta,,,,ah nije vrijedno spomena,,,
Jučer mi je prišla JEDINOVA majka,,, stvar je u tajni,,,,,,pa vam ode sad nemogu iznosit zašto,.,,kako,,,,i slična pitanja,,,,ali svatit će te sve,,,i eto tako prolaze moji dani,,,jedan za drugim,,,,a vječno pitanje jeli moglo sve biti drugčije guši moju dušu,,,

Volim te u inat ljudima.
trebam te ka zrak u grudima
trebam te,,zauvjek bit ću tu
u dobru i u zlu,,,


ps.neman sad vrmena za komentiranje,,,ali obećajme sutra ću,,,kiss svima


27.06.2007. u 20:47 /*/ K /*/ Komentari */*15*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

SUSRET IZ DALJINE


Jučer sam ga vidila,,,,jučer me vidia... jučer smo se vidili nakon 1god,i 27 dana,,,,Bila sam na moru,,,,znala sam da je neizbježno,,,,,jesam li bila spremna?ne,nisam,,,,ali znala sam da to mora bit kad tad,,,šta prije to bolje,,,,Jednostavno nemogu opisat količinu ni intezitet osjećaja koji su u trenutku susreta,,,,prokolali mojim srcem,,,,,,ko da mi je neko napravia još jedan duboki rez na srcu,,,oštrim nožem,,,,s druge strane,,,,ko da sam vidila anđela......zašto da ležem,,,,,,bila sam sretna.....a zašto....pa jer ga volim zato jer mi je on sve sve sve,,,,,,,Vama ne trebam lagat ,,,lagat da je on moja prošlost.....ljudima oko sebe lažem,,,,,,,ali istina je nešto drugo...istina je da je on bio jedina zraka sunca koja je grijala moju dušu i moje tjelo......
Trudila sam se da ga negledam,,,,ali proklete oči,,,,nisu me slušale,,,,same su se okretale u njegovom smjeru vođene srcem,,,,,,Iako smo bili udaljeni 30-tak m,,,,,imala sam osjećaj da smo udaljeni 1cm,,,da me njegov pogled dira u dušu,,,,
Gleda je i on u mene,,,,,
Više bi voljela da nije,,,,,
Evo opet lažem,,,,presretna sam da je......ali mislim da bi mi bilo lakše da nije pogleda ni jednom da nije bia zainteresiran...
Ah,,,ovo je situacija koje me čeka skoro svaki dan....moram biti hrabra,,,,moram odoljeti očima koje me bacaju u vrtlog osjećaja,,,

Dala sam sebi obećanje i održat ću ga,,,,,,

Ne opraštaj,,,,onome tko ti je ukrao snove,,,,


23.06.2007. u 07:52 /*/ K /*/ Komentari */*17*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

Samo na kratko


Dobro jutro ljudi moji,,,tj nije dobro sad sam napisala ogroman post i nesta mi je ,,,,,i dobit ću slom živaca,,,,burninmadpuknucumad.....

Ukratko,,,jer stvarno neman fore pisat sve ispočetka,,,,,,,headbang

Učim,,,učim i učim,,,,usmeni ispiti su mi za par dana,,,,a ja neću proć jer teka sad znam da ništa neznam.....ali neštro dobro,,,od pustog učenja ne mislim na gluposti,,,

Moram vam ispričt nešto što me čeka cijelo ljeto,,,,,kuća moje babe i kuća JEDINOVE babe,,,,su jedna od druge razmaknute 20m,,,,,i do neki dan ja sam se ustručavala ić na more,,,,jer neželim srest njega,,,,ali u nedilju mi je dozlogrdilo,,,,i rekla sam idem pa kud puklo da puklo,.,,,wink....i tako otišla ja a srce u koljenim,,,,kad ono svi njegovi tamo a on otiša par min prijeparty,,,,thumbup,,,,i zako sam ja izbjegla taj susret na kratko,,,,,ali znam da me to čeka cilo lito i da od toga neću moć pobić.....i da ću skupljat srce po plaži jer tamo se nalazi pogled za koji sam nakada bila spremna sati sve,,,,
A još da znate onu tajnu,,,,tek bi onda shvatili šta je tu tako šokantno,,,,,


Eh da na plaži sam se na kratko vidila PČELICU i sad sam ultra hepi,,,,,kiss

Uh još san iznervirana,,,,sa slučajnim brisanjem posta,,,,,puknucu....i znam da je ovaj napisan loše ni sa brda ni sa dola.....ali stvarno mi se nepiše opet ono šta sam lijepo i osjećajno napisala,,,,,

Odoh učit ,,,pusa svima,,,,


19.06.2007. u 09:06 /*/ K /*/ Komentari */*19*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

SA DVA ZRNA LAŽNOG SREBRA


Stavit ces nocas sliku
stare ljubavi na zid
iznad postelje gdje sanjas
dotakni tisinu
dok ti topla rosa magli vid

Nemoj draga na me misliti
i to sto smo bili
i sto biti necemo
i to sto smo snili
sve je nedoreceno
bit ce nedoreceno

Ref.
Sa dva zrna laznog srebra
prosio sam ruku svetice
na sve cetiri strane svijeta
drugoj nosio sam bisere
drugoj nosio sam bisere

K'o po šavu rasiveni
da je vrijedilo ista
ne bi sad do ovdje dosli mi


Nemoj draga na me misliti
i to sto smo bili
i sto biti necemo
i to sto smo snili
sve je nedoreceno
bit ce nedoreceno

ps.evo da se malo javim,,nemam neke inspiracije za pisanje,,,pa stavih pismu,,,,,Danas mi je bila obrana rada...prošla sam ali tek sad mi sljedi najteži dio....uh uhu uhh.....

JEDINOG sam vidila,,,,,,par puta kad je proša u autu,,,,srce odma po podu,,,,,,

i to je uglavnom to,,,,do čitanja,,,,,wave


13.06.2007. u 13:05 /*/ K /*/ Komentari */*14*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

TAJNA


Tonem u san ,,,,a znam da me tamo čeka on,,,,,možda zato i tako silno želim da dođe noć da utonem u san,,,,jer znam da će tu biti on,.,,da ću opet i jednino tako moći proživiti naše trenutke,,,,,jer znam da je to jedini način da osjetim njegove usne,,,,,,jedini način da opet budem sretna,,,,sretna sa njim....Moje srce ostalo je kod njega,,,možda zvuči kao klišej ali tako se trenutno osjećam.,,znate kad jednoj osobi date sve,,,sve svoje snove,,,,ljubav,,,,tajne,,,,srce,,,,,i onda svatite da ste ih dali pogrešnoj osobi,,,,da ste ih bacili u ralje laži,,,,,i onda onda ste slomljeni,,,,sami...bez snova,,ljubavi i tajni,,,,,

Znam da mnogi od vas ne razume moju priču......malo je zbunjujuće znam...ali jedan dan jedan dan ću vam sve priznat,,,,sve kazat...tajnu ću vam otkrit,,,neželim jo ,,neželim bit prepoznata,,,ne još,,,neželim m da neko ko me zna,,,,ko me sretne kaže eno one,,,koja ima blog,,,da ti ljudi znaju moje unutarnje stanje,,,NO WAY...not yet---,,,,a dotada slušajte,,,čitajte moje postove,,,,,i budite moja potpora,,,,,moji prijatelji,,,,,,,,VOLIM VAS


06.06.2007. u 17:29 /*/ K /*/ Komentari */*16*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

TO JE SVE ŠTA ŽELIM


Ponekad osjećam kao da ne postojim,,,,kao da sam neprimjetna u ovom svijetu,,,,,mislim da je moj život stao,,,nekako stoji na mistu i ne kreće dalje,,,,,,gdje god pogledam oko sebe sami osmjesi radost veselje,,,,a ja svaki moj osmjeh je rana na srcu jer znam da je lažan,,,,,,Možda je problem u meni,,,ne je problem u meni,,neznam se nosit sa životom,,,sa problemima koje sam sama donjela.....neznam visoko dignuti glavu,,,,,proć,.,,i reć ko vas,,,,,j......to sam ja,,,ona stara,,,,i nitko ama baš nitko me neće uništit,,,,,Ali ja to neznam,,,znam samo pustit da me gaze,,,gaze,,,,i gaze iz dana u dan iz noći u noć....takva sam,,,to sam JA.Jučer sam opet dobila poruku,,,,,,,koja glasi ovako:Za tebe uvjek bit ću tu,,,na javi i u snu,Znam da vi sad mislite kako je to slatko,,,,kako mu je stalo do mene,,,,ali nemojte pasti na ovu foru,,,nije tako.JEDINI spada u skupinu opsesivnih ljubomornih frajera,,,,,i znam da ću u životu morat proć mnogo toga da bi se izborila za pravu slobodu,,,,ali k vragu zašto mi svaki put srce uzlupano skriči viče,,,,što od radosti što od straha,,,,što od tuge,,,,,svaki baš svaki put kad mi pošalje poruke,,,,,želim da kad pomislim na njega,,,,da ne osjetim ništa,,,,ništa da bude samo praznina,,,,to je sve šta želim,,,,,,


02.06.2007. u 08:48 /*/ K /*/ Komentari */*9*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Linkovi


Blogovi koje morate posjetit:

...priznaj mi....
...Kammy...
*...:::aLLways diferent:::...*
.::gabi::.
malasuzy
Nelli
*Emyc*
Lullyta
..leja..
mateja


OVOLIKO VAS JE BILO OD 24.04.2007:

Web Counter
Web Counter