______________________________________________________________________

EVO ME


Ej ljudi moji,,,,,evo malo sam zakazala,,,,,,internet mi nešto nije valja ,,,,ali sad sam tu.....Evo baš se zadnjih par dana odmaram a onda moram navalit učit za maturu,,,,,,,,,proša mi je rođendan,,,,,,,,bia je bolji nego lani,,,,ali i dalje depresivan i tužan,,,,nekako kao da naj taj dan svatim koliko sam nesretna i koliko sam daleko od sreće,,,,,,JEDINI mi nije čestita,,,,,,al eto onom porukom od par dana prije sam bar vidila da me nije zaboravia,,,,,,,ČUPAVI mi je čestita,,,,,ali reka je da sad ima problema,,,,,,,par dana mu već šaljem poruke jer sam zabrinuta ali neuzvraća mi,,,,,tako da sam ful zabrimuta za njega,,,,,,,,,nadam se da nije nešto ozbiljno...................eto moram ić,.,,,,ali vratit ću se nadam se brzo.......kisss

ps.PČELICA je spavala sa momkom,,,,,drago mi je zbog nje,,,,,ispočetka nisam vjerovala u njih dvoje ali danas nisam baš tako sigurna da su loš par,,,,sve više virujem u njihovu ljubav,,,,,koliko ja uopće mogu vjerovat u nju,,,,,,pozzzz


30.05.2007. u 08:47 /*/ K /*/ Komentari */*12*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

NIŠTA MI NEĆE OVI DAN POKVARIT


Ej ljudi moji,,,,,,,,,,,,,,,gotova sam sa školom,tj....iman još maturu,,,,,,,.ali bitno je da san ovo sredila,,,,,prošla sam 4,,,,,,,,,,,,,,,,,,,prvi put nakon 1.srednje.........oni pregledi šta je trebala napraviti osoba koju jako volim su prošli u redu,,,,tj.sve je u najboljem redu,,,,,,,Čupavi mi opet neodgovara na poruku,,,,,ah čudne biljke,,,,,,,Jedna nova vjest JEDINI mi je prekjučer posla poruku,,,,nakon 3mj,ostala sam totalno šokirana kad sam vidila broj,,,,tribalo mi je 5 min da uđem u poruku i pročitam je,.,,,,,ali nisam mu odgovorila,,,,,koliko god patila želim ostat dosljedna sebi,,,,i oduprjeti se,,,,,,,,nego dobila sam dojam da je poruka nekako prjeteća,,,,,neznam zašto ali takva vibra mi je proizašla iz nje,,,,,,,,ali znate šta NIŠTA MI NEĆE OVI DAN POKVARIT!!!!!!!!!!kisss


23.05.2007. u 16:54 /*/ K /*/ Komentari */*13*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

TUGA ME NOĆAS DOTAKLA


Dobro jutro,,,,,,,,,dani idu,,,,,,,,hvala Bogu,,,,,brzo,,,pa neman vrimena mislit na neke stvari na koje ne želim mislit,,,,,,neznam možda vi mislite ,,,,,,da sam više dosadna sa pričama o JEDINOM i kako mi nedostaje,,,možda mislite da je nemoguće da me toliko boli,,,,a stvarno je,,,ja se stvarno osjećam,,,,kao jako tužno,,,,,,,,,ono nešto kao tiha patnja koja me konstantno izjeda iznutra,,,,,,,i mogu se samo na glas nasmijat člancima u časopisima,,,,,PREBOLI GA ZA 7 DANA,,,,,,to možda vridi za likove sa kojima budeš 7 dana,,,,,ali za one koje voliš od svoje 10 te godine....za one koji su tvoja prva ljubav i jedina osoba koju ste poljubili,,,,,,koju ste dotakli,,,,,koju ste volili,,,,s kojom ste bili 4 god,,,,,mislim da će mi tribat cili život,,,,,,jer rana je otvorena,,,,,rana je otvorena i svaki novi dan je kao zrno soli na nju,,,,,,u Nediljuu sam ga vidila.....kad je proša u autu,,,,srce mi je skočilo na +200,,,,,,,,,,,mrzim kad tako reagiram na njega,,,,,mrzim sebe što nakon svega ja njega nemogu mrzit,,,,nego ga volim,,,,,čitavim životom svojim,,,,svakim uzdahom i izdahom,,,,možda to nemožete razumit ali to je zaista tako,,,,,,Osim toga,,,,dogodile su se dvi stavri koje su me jako potresle,,,,,,prva je da jedna od najbitnijih osoba u mom životu mora ići na neke pretrage glave,,,,,,jako se bojim,,,,,iako vjerovatno nije ništa,,,,ali ipak,,,,umrla bi da se toj osobi nešto dogodi,,,,jer ona je moj život,,,,a druga je da su osobe koje sam smatrala prijateljima napokon pokazačle svoje pravo lice,,,,,i u jednoj stvari koja mi je sad jako bitna,,,,nepomažu mi,,,,a one su jedini koji to mogu,,,,a kad se samo sitim da su mi prije par miseci....obećavale brda i doline,,,,,,eh znate onu,,,,BOŽE ČUVAJ ME PRIJATELJA,,,,NEPRIJATELJA ĆU I SAM,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozzz


15.05.2007. u 07:49 /*/ K /*/ Komentari */*11*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

KRENI


Opet si nocas krenula
prasnjavim putem srca mog
i opet si sve promijenila
sa loseg na gore, na gore jos
i uvijek na gore

I cudni su tvoji razlozi
razlozi zasto vise nisi tu
i cudni su puti ljubavi
da uzbrdo ides prema dnu
i uvijek prema dnu

Ref.
Kreni, kreni, mogu
ja bez tebe
isto k'o sto i ti
mozes bez mene

Kreni, kreni, i nek'
me modre zore
sa drugom zenom probude

Evo jedna meni jako lijepa i draaga pjesma,,,,(kao i sve oliverove,naravno),,,,,,,,,,,,,,,,,a sada odoh učit......kissss


10.05.2007. u 11:24 /*/ K /*/ Komentari */*9*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

STRKA I LUDNICA


haj ljudi,,,,evo samo uzeh malko vremena da vam se kratko javim,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ludnica mi je u škole,,,,,,još 2ipo tjedna,,,,pa matura,,,,,,,,e ovo e ono,,,tako da se neman vrimena ni popišat,,,,,,,tako da je moj dragi blog malo zanemaren,,,ali bit će bolje,,,,,,,o JEDINOME isto manej razmišljan u ciloj ovoj strci,,,,,,pa eto nešto pozitivno,,,,,bliži mi se rođendan,,,,i nemogu da ne pomislim,,,,,hoće li mi čestitat,,,,to me kopka,,,,,,,,,,,,al vidit ćemo,,,,,,,,,,volim vas,,,,,kisssić


04.05.2007. u 18:09 /*/ K /*/ Komentari */*12*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Linkovi


Blogovi koje morate posjetit:

...priznaj mi....
...Kammy...
*...:::aLLways diferent:::...*
.::gabi::.
malasuzy
Nelli
*Emyc*
Lullyta
..leja..
mateja


OVOLIKO VAS JE BILO OD 24.04.2007:

Web Counter
Web Counter