______________________________________________________________________

NAJTEŽA RIČ


Ponovo si bez da san prista
kroz moj zivot krenila
i u srcu mom si pronasla mista
sta san za te cuva ja

A prid sviton ja san Bogon se klea
da san sve tvoje spalia
i zbog onog sta san za tebe prosa
da si za me umrla


Znas od onda kad san za tebe cvita
kad san lip dan po tebi zva
i zbog tebe kad san zamalo umra
rekupera se nisan ja

I ne spominjem te nigdi i nikom
propuca ric, kad krene van
a sve su samo lutke sa tvojon slikom
s kojon guran ovaj bezimeni dan

Ref.
I dode mi da poludim
jer zivot ne ide
bez tebe, bez tebe

I dode mi da poludim
di ponos caruje
tu jubav nece pric
di ponos caruje
oprosti mi je najteza ric


Totalno sam se našla u ovoj pismi,,,,,i sad je cili dan slušam,,,pivam i tugujem,,,,,,,


29.04.2007. u 10:48 /*/ K /*/ Komentari */*14*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

MALO OD MENE


Koračam polako,,,,,nekaako sam zadnjih par dana veselija,,,,malo,,,,,,,yesali to neznači da ne pomislim na njega 756 puta dnevnoheadbang,,,,,al dobro očito ima dana kad se mogu nosit sa tim a ima i onih kad osjećam da sam na rubuno,,,,,,,,,ima par dana da se fizički osjećam jako loše,,,,,,,ono vrtoglavice i tozujo,,,zaključila san da je to od UN dijete,,,,,pa sam odlučila prekinit,,,,,mmmmm jedva čekam danas ručat..ka čoviknjami.Smršavila sam 4 kila za 2 tjednathumbup.....ali na mistima na kojima netribam mršavitburninmad,,,,,a kritična zona zvana trbuh je ostalaburninmadheadbangmad,,,naravno,,,,,,,al dobro,,,,,,,,,neki dan sam prvi put sila u auto,,,,,i razvalila mu žmigavacdead,,,toliko o mojim nadanjima u vožnju,,,,i neku samostalnostzaliven,,,,,,,,eto idem učit,,,,,,pa do pisanja,,,,tj.do čitanja,,,,,,,POZZZZwave


26.04.2007. u 08:46 /*/ K /*/ Komentari */*11*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

PITSŠ LI SE ŠTO JE SA MNOM


Na te mislim svakog dana
tebe sanjam svake noci
sve bih mogo preboleti
al' ne mogu tvoje oci

Ref. 2x
Pitas li se sta je samnom
dal' te nesto jos na mene seca
kada sunce zadje, za brda daleka
setis li se, setis li se, da te neko ceka

Ti mi odnese mladost moju
kao sunce kapi rose
sve bih mogo preboleti
al' ne mogu tvoje kose

Ref. 2x

Mislio sam tugo moja
da ces sreci samnom poci
sve cu, sve cu preboleti
al' tebe necu moci

Evo stavimh jednu pjesmu koja na neki način izražava moje stanje,,,,,,,,,,ČUPAVI mi je neki dan posla poruku,,,,,to me stvarno izneneđuje,,,,,,,,ali pozitivno,,,,,,koliko god se on meni sviđa ja znam da ništa ali baš ništa nemože biti između nas,,,,,kao ni sa ikim drugim,,,,,,,jer moj život zadrži jednu bitnu tajnu koju na blogu neželim iznit iz više razloga.......ali ta stvar je dovoljna da postanem najnepoželjnija za bit cura nekome,,, u Splitu,,,,,i to nemislim fizički,,,,već je nešto drugo posrjedi,,,,,al nebitno,,,moram se i sa tim nosit,,,,,,,.
Al evo da vam malo ispričam o ČUPAVOM.,,,,,,prvi put san ga vidila u 1.srednjem,,,,a autobusu,,,tada sam već bila po godine u vezi sa JEDINIM,,, ali nemogu reć da nam je veza bila nešto stabilan tada,,,,,e i kad sam ja njega vidila a bia je sa mojim prijateljem,,,,inače JEDINOVIM bratom,,,,,,meni su noge odsikle,,,,,stavrno je lik,,,,meni osobno prejeben,,,,,uh,,,,,,,,nakon toga sam ga vidila još samo 2-3 puta,,,,,,i od toga 2 kad sam bila sa JEDINIM,,,,,pa.......nakon 2 god,,,,ja i JEDINI smo bili prekinili,,,,,,prisilno ili ne,,,,to sad nije bitno,,,,,ali taj prekid je traja jedno 3 mj,,,,,,u međuvremenu ja sam nabavila broj od ČUPAVOG i poslala mu poruku,,,,,to sam više napravila iz očaja nego iz ičega drugoga,,,,,,jer mi je JEDINI bia i dalje jednini u mom životu,,,,,,,i nije mi palo napamet bit sa nekim drugim,,,,,,pogotovo jer su uvjeti našeg prekida bili nerazrješeni,,,,,,,i tako kad sam ja ČUPAVOM objasnila ko sam,,,,,on je reka da me odavno sinja,,,,,i da nisma loš....ali u to vrime je ima curu,,,pa...........poslje toha je prošlo 2 miseca,,,,kad mu je PČELICA poslala poruku da joj se sviđa,,,,i bla blaa,,,,i tako se oni odlučili nać,,,,,,jer onda više nije ima curu,,,,,,prilikom susreta,,,prisistovali smo i ja i PLAVUŠICA kojoj s eisto sviđa,,,,,nekad neću zaboarvit,,,,,kako je od nas tri sija na zidića baš kraj mene i to,,,,,toliko blizu da su nam se ruke,,ramena doticala,,,,,i tako PČELICA mu se nije svidila,,,,,i tako smo sidili pričali,,,,dok nisu došle umišljne ženske,,,,,,naše tkz.frendice,,,,,,koje naravno svaka izgleda ko naslikana,,,,,,i tako smo mi ,,,,,vidile da tu nemamo šanse,,,,i otišle rano doma,,,,,kad sam se ujutro probudila,,,,,,vidila sam njegovu poruku:"a di si ti nestala"? nisam mogla virovat da se uz jato onih pičaka,,,,,on sitija mene,,,,,,,al dobro,,,,,,,nakon toga on je izgubia broj,,,,,i nabavia novi koji ja nisam znala,,,,,,ali ja kao ja sam to nabavila,,,,i javila sam mu se,,,,i bla bla bla pozva on mene vanka,,,,,,prvo sam se pun k,,,,mislila oću li ili neću,,,,jer sam imala glupi osjećaj da tako varam JEDINOGA iako nismo bili više skupa.....ali i ja kao ja sam ČUPAVOM objasnila da mi triba vremen ada uđem u novu vezu,,,,i to je on svatia kao odjeb,,,i povuka se iz mog života,,,,,,a ja sam nedugo nakon toga nastavila vezu s JEDINIM,,,,i bla bla bla ....ja i ČUPAVI smo ostali ipak prijatelji,,,,,,,ali kao šta već rekoh ima stavr koja je između nas,,,,,i koja sprječava ozbiljnu vezu,,,,,ali veza usput bi se mogla ostvarit,,,,ono neobavezni seks i to,,,,ali ja to nevolim,,,neželin,, i tako da sama i tako idem dalje,,,,,,


21.04.2007. u 09:21 /*/ K /*/ Komentari */*18*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

ZAŠTO


Nema dana nema sata,nema sekunde da ne pomislim na njega,,,,,,,,,,,neznam dokad ću ovako,,,,godina je prošla od našeg prekida od našeg posljednjeg susreta,,,a ja ga još volim,,,istom jačinom kao šta sam ga volila....ni mrvicu manje,,,ni mrvicu slebije,,,,,,satima noći razmišljam zašto ga nemogu ostavit u prošlosti,,,,,zašto još moje biće diše za njega,,,,,,,,svašta mi kroz glavu prolazi,,,,,,,,,gdje je ,,,s kim je,,,,,,kako provodi svoje dane,,,,,ko mu upotpunjava sumorne zimske sate,,,,,tko mu uljepšava proljeće,,,,,,prije sam znala savaki njegov korak ,,,,iz min u min a danas neznam ništa danas neznam,,,,,,šta je ručao,,,,šta je sinoć gleda na televiziji,,,,,,koju majicu je danas obuka,,,,,,,ništa neznam,,,,,njega nema a on je i dalje središte moga života,,,,,,,,,,,,,zašto moram toliko mislit na njega,,,zašto moram pogledat svako crno auto.....da vidim jeli to on,,,,,,,,,,zašto se moram pitat jer me se ponekad sjeti,,,,,zašto ovo mora ovako boliti,,,,,ko da sam prikovana,,,ko da mi je srce santa leda,,,,,,ništa ne osjećam tako me malo toga veseli nasmijava,,,,,ništa nije nije ko prije,,,,,,,,,Kažu da vrijeme liječi rane sve,,,,,a prošla je godina dana ja ga još volim kao i prije,,,,,kažu daleko od očiju daleko od srca,,,ja ga nisam srela godinu dana....ali srećem ga u svom srcu u svakom momentu mog sumornog dana.......zašto to kažu,,,zar svi lažu'????????????


19.04.2007. u 14:27 /*/ K /*/ Komentari */*4*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

KAD MI DOĐEŠ TI


Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

Ref.
A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi

ps.sznala sam da je ona ženska u autu,,,,bila žena,,,starija,,,mislim srednjih godina....ako nije sad uvatia neku ženu.,,,,,šta se nadam da nije izgleda ali samo kažem izgleda da je još sam

u iščekivanju silnog broja kom,,,,,opraštam se od vas za danas,,,,,,,,,,,kiss


15.04.2007. u 11:29 /*/ K /*/ Komentari */*5*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

GROZNO MI JE


Dobro jutro....evo da se i ja malo javim,,,,,,,,,,,,,,,,kod mene je zavladala veeeelika tuga,,,,,,,,,,,,Uskrs je proša u takvom ozraćju,,,........baš me srce boli,,,,ali stvarno,,,znate o čemu govorim zar ne,,,,,,,,,,,,JEDINI mi nije čestita i to me je blago rečeno ubilo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ovo je prvi blagdan od kada smo prekinili znači godina dana,,,,,,,da mi ga nije čestita,,,,,,,,,,,,ČUPAVI je za čudo Božje,,,i to prvi,,,,,nemreš bilivit,,,,,,i bar me to malo orspoložilo aki ne zadugo,,,,,i tako moji dani prolaze,,,,,išla sam na UN dijetu......skinila sam kilo za 4 dana,,,,dana s mi je 5........jutros mi je PLAVUŠICA poslala poruku da je vidila JEDINOG s nekom ženskom u autu,,,,,,,,,,e sad mi je srce stvarno dotučeno,,,,,,,4 god i ja i on smo prestavljli sve jedno drugome,,,,,,i mislila sam da će ostat tako zauvik,,,,i sad kad samo povežem postojanje neke ženske u njegovom životu,,,,,,,,,,,,,,,povraća mi se,,,,,,,nemogu ja to nemogu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,evo sad se cila tresem,,,mrzim život šta i je priuštia,,,,,da iskusim ovakvu bol,,,,,ZAŠTO??????????????????????

ps,,,,ubija te me sa ovim brojem komentara,........................


14.04.2007. u 10:03 /*/ K /*/ Komentari */*12*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

********


Zdravo ljudi,,,,,evo rekoh sama sebi da se malo javim,,,,,,jesam li vam rekla da mi je ČUPAVI neki dan posl poruku,,,,,ajme super baš me razveselia,,,,,,kod mene sve nekako teče svojim tokom,,,,,,dobila san neki dam 4 iz prva,,,,,i to me baš oraspoložilo nakon dugo vrimena nešto dobro šta se tiče škole,,,,,Danas je PČELICI rođendan,,,,,,poslala sam joj jednu prekrasnu porukicu,,,,,,,ovo je njen prvi rođendan,,,,,,,,,a da nismo skupa........strašno,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,jako sam tužna zbog toga,,,,ali neke stvari nemožeš promjenit,,,,,,sutra nam je Uskrs,,,,,pa ovom prigodom svima želim sretan i bljgoslovljen blagdan Kristova uskrsnuća.....Jučer sam gledal dokumentarac o Kristovoj grobnici,,,,,zamislite da je stvarno njehovo tjelo u tom grobu,,,,,,nekako iman osjećaj da bi to vjernike bacilo u očaj,,,,,jer ipak se cila naša vjer i život gradio na laži ako je to istina,,,,,ma strašno,,,,,,,,,ali neću puno o tome pričat,,,,,,neće se nikad saznat istina,,,,,bar ne za ovog života,,,,,,,,,i eto to bi ukratko bilo,,,,to,,,,,,vidit ćemo oće li mi JEDINI sutra poslat poruku,,,,,,nakon šta sam ga zadnji put kad mi je posla,,,,prije misec dan odjebala,,,,,,lipo lipo ako je tako jednostavno odusta od mene,,,,,ma ko ga jebe,,,,neželim potratit ovaj lijpe dan misleći na njega.........wave


07.04.2007. u 10:01 /*/ K /*/ Komentari */*10*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

TREBA MI SNAGE ZA KRAJ


Bolje sam nego sto ti izgledam
treba mi tek malo sna
i nisam vise tuzna zbog tebe
mozda sam samo zalosna
ni sad jos srcu mom nije jasno
da sve proslo je i da je kasno

Ref.
Treba mi snage za kraj
kako te gubim jos nemam osjecaj
jos uvijek sve si mi ti
mogu bez tebe i to cu ti dokazati

Tisuce obecanja dao si
barem jedno ispuni
kad ides, onda idi zauvijek
i sve zauvijek prekini
ni sad jos srcu mom nije jasno
da sve proslo je i da je kasno

Sad sam gledala utakmicu HAJDUK vs. DINAMO,,,,,,,,,,,tako da sam ful živčanaheadbangmadpuknucublabla.....i neman volje za neka pisanja,,,,,al evo zato sam stavila pismu,,,,,koja mi je jako draga.....A šta se tiče utakmice,,,,,,,,,,ma katastrofa ovo samo Hajduk može napravit,,,,,,,,,,,,,,,,bang


04.04.2007. u 19:34 /*/ K /*/ Komentari */*6*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________
 
______________________________________________________________________

SJEĆAŠ LI SE


Draga Sara,

Jedini moj,,,,,,sjećaš li se

sjećaš li se kako sam te ka dite pogledavala priko oka a ti bi mi se nasmješio
sjećaš li se našeg prvog poljubca u moru,,,,kada je cjeli svjet bia moj
sjećaš li se našeg početka veza.....iza tvoje kuće uz najljepše poljubce
sjećaš li se kad si me prvi put jako piovrjedio,.,,a ja sam te samo pogledala suznih očiju,,,,,i otrčala daleko daleko,,,,,ne osvrčući se na tvoje dovikivanje,.,.
sjećaš li se kako si me dan posli zva na mob,,,,a ja sam ga bacila u zid,,
sjećaš li se,,,naše pomirbe misec dana nakon toga,,,,,,,
sjećaš li se,,,,,,kad si trebao otići daleko a to je bila tvoja životna prilika,,,,,,
sjećaš li se kako si onda plakao i molia me da idem sa tobo,,,jer nemožeš bez mene
sjećaš li se kako si odusta od svega radi mene,,,
sjećaš li se kako smo prvi put vodlili ljubav,,,,,,
sjećaš li se kad su nas prvi put razdvojili----
sjećaš li se kako smo se mi opet spojili.....
sjećaš li se svake naše svađe kako su bolne bile
sjećaš li se kako se dogodilo ono što je prominilo moj život do temelja
sjećaš li se kako si obećava da ćeš bit uz mene moja potpra i nada
sjećaš li se našeg zadnjeg susreta,,,a ni slutili nismo da je zadnji
sjećaš li se kako si me napustia kad san te tribala ka nikad u životu
sjećaš li se kako si se nakon toga čudia zašto te više neželim.....
sjećaš li se svake tvoje sljedeće poruke na koju odgovor dobija nisi
sjećaš li se koliko sam suza isplakala,.,,,znam da nisi jer nissi bia tu kad sam te tribala ka zrak
sjećaš li se kako sam odlučila dalje bez te be i tvoje ljubavi,,,,,
sjećaš li se da te još volim,,,,a mrzim šta je tako
sjećaš li se ti više nas,,,,,,,,???????????


01.04.2007. u 11:37 /*/ K /*/ Komentari */*22*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Linkovi


Blogovi koje morate posjetit:

...priznaj mi....
...Kammy...
*...:::aLLways diferent:::...*
.::gabi::.
malasuzy
Nelli
*Emyc*
Lullyta
..leja..
mateja


OVOLIKO VAS JE BILO OD 24.04.2007:

Web Counter
Web Counter