______________________________________________________________________

SAVRŠENSTVO S MANAMA


Danas je sunce,,,,,osjećam se puno bolje,,,,iako ne sjajno.....u životu sam puno propatila,,,neznam možda je sreća daleki pojam u mom životu,,,,, osjećam da je tako daleko,,,tako nedostžno..... on JEDINI puno je toga učini zbog čega sam ja danas nesretna,,,,možda svjesno možda nesvjesno,,,neznam,,,nebitno,,,,svaki sekund sjetim se nečega čega više neman a on je zato kriv,,,,i opet ga ne mrzim,,.,nemogu valjda ljubav i mržnja neidu zajedno......all nemogu,,,mrzim sebe šta još volim njega,,,a nikome to nesmim priznat,,,,povridila bi mnoge ljude koji me vole koji mi viruju i koji su mi dali drugu šansu,,šansu da dokažem da san dobra osoba,,da san zaslužila njihovu ljubav....a ja se osjećam jadno jer ih mohe srce vara,,,jer još ga volimmm.............i neznam kako da prestanem,,,,,,,

Vjerujem da ste čuli ili čitali o curi iz stobreča,,,šta je umrla od bulimije,,,,ja sam miljun puta bila u tom kafiću,,,,,,pa to je nešto strašno,,,šta ljudi većinom cure rade zbog izgleda....i to najčešeće kako bi se svidile nekom momku,,,,koji ih usput nije ni vrjedan,,,,za mene to je nešto strašno......koliko puno čovjeku treba da shvati da nitko nije savršen u smislu savršenstva,,,ali da smo svi mi savršeni baš ovakvi kakvi jesmo,,,baš te mene nas čine savršenima,.,,,,,al to je jako teško,,,svatit jer nažalost izgled je danas često ono po čemu se cure mjere,,,,kako u ljubavi,i prijateljstvu tako i sve više u poslu......nažalost.,,,,


14.03.2007. u 16:05 /*/ K /*/ Komentari */*6*/* /*/ P /*/ # /*/ ^
_____________________________________________________________________

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Linkovi


Blogovi koje morate posjetit:

...priznaj mi....
...Kammy...
*...:::aLLways diferent:::...*
.::gabi::.
malasuzy
Nelli
*Emyc*
Lullyta
..leja..
mateja


OVOLIKO VAS JE BILO OD 24.04.2007:

Web Counter
Web Counter