< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Htjela sam napraviti osobni blog pa i jesam..hehe
Ma luda sam ja...Gubim se..lol..
I da ako se kome sluša obožavam ovu pjesmu...poslušajte je...


Free Music

Free Music



Free Music

I Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljudi koje citam!

Moja najnajnaj frendica NIKOL!
BARA

O meni........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime: Natali..baš mi se sviđa moje ime pa nisam ni smišljala neki nadimak
God: Rođena sam 08.11.1992 pa racunaj....ako ti se da i ako te zanima :)greedy
Treniram. Balet..mislim ako se to racuna kao treniranje
Dolazim iz: Dubrovnika ali sam trenutno u Puli....
Love...........................................................
Slušam: Svašta vrćinom rock,gothic...i takve stvarchice....
Mrzim: Kad me netko sabotira u svemu što pokušavam napraviti...Joj kak o to mrzim
I da mrzim kad me netko optužuje za nešto.-...a ja šta ću samo stojim i slušam a kad nemam što reći takvim ljudima
Voilim: Hodati po kiši(pod kišobranom)
Volim: Svijeće...opsjednuta sam ...mogu buljiti u svijeće satima 8)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volim zvakati zvakice....žvakače!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Haunted Lyrics

Slikice!

Ova slika mi je bash fora!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dakle Ja!
(Meni se ne sviđa slika ali ajde....)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Moja bESTICA niki!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet ja i NIKI!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja , Niki, Anika i Ninushka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina i Val33

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Niki, bARA I jA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mauro i Pero...Maura ne poznam ali ajde...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikol!!!!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


četvrtak, 19.04.2007.

One of those things

ovaj dan bio je pa čudan....
Pa zašto?
Zato što danas nas je falilo 8...ja mislim...
6 ih je bilo na vrednovanju...Ostala dvojica..bo...
Pa tako imali smo fiziku i ništa...kao i obično....
Pa matematki...Ta ženska ima stvarno poremećaj ličnosti...
Prvo je ok...mislim koliko može biti...a onda se dere i viče....omg...

Dakle čudniji dio počinje kad smo trebali iamti hrvatski ali nam je
neka ženska zauzela razred...Prvo smo im ušli u razred i sjeli na svoja
mjesta i sjedali dok nije počela vrištati pa nas je istjerala ...za to vrijeme
naša profesorica je bila ...negdje?....
I u biti onda smo se svi poredali po stepenicama i po sredini hodnika a
neke su budale izvadile i Hrvatski....8)
Profesorica nam je rekla kao da sjednomo po stepenicama da ćemo
glumiti da smo u ratnim uvjetima...svašta....Ali u biti nakraju smo našli
jedan slobodan razred...šteta...hehe....

Ali u biti bio je to jedan od rijetkih zabavnih dana u školi...weird...
Pozz svima: Nicky , Bari, Tany, Ninushki, Mrvichi, Boni...
Noelle, Val33, Robiju(nadam se da smo si sad ok?) , Tončetu,
Luki,Matji, Davidu.......itd.



Bye bye

- 20:33 - Komentari (107) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.