Ne radi drugima ono što ne želiš da se Tebi radi!!!

03.09.2005., subota

Eo me :D

Image Hosted by ImageShack.usEj, evo već sam bila napisala post, ali mi ga nije primio, no nema razloga da se živciram radi toga kad obožavam pisati :) Jućer sam se morala zajebavat sa burazom, pa smo malo tračali, komentirali pjevače i nasmijavali se ne namjerno =) i tako do pol 2 ujutro :Da probudila sam se u 9h ko uvjek.. Đizz nemrem vjerovati da je preksutra škola, opet počinje, i to 7 razred kad treba da se bori :D poludit ću....U= zadnje vrijeme me često nema doma jer iskorištavam zadnje dane...Danas idem sa frendicom u grad u neki dučan di ima tih crnih majca bendova pjevaća ili pjevaćica i plakate, pa imam ja 210 kuna lool pa ću si potrošit :) šala-šala. da..Eto sad kad je škola sve je super pa čak i vrijeme!!! Dok je kad su trajali praznici bilo posrano do kraja...uff..Baš sam o tome razgovarala sa tetom, znale smo da kada će biti škola da će biti prekrasno vrijeme...nevermind...Ipak više nejdem u tuheljske jer sam prehlađena i te brije...ali kad dobim slike kad sam bila nedavno onda ču vam staviti na ovaj blog...i tako..Jućer sam se našla sa dečkom, bilo jke fenoomenalno :)) Uživali smo...tu i tam zabrijali tu i tam normalni bili :) ma kako je on dobaaaaaaar :)) hehe da... Našli smo se oko 12 pol 13, i bili skupa do 17h, ali on i ja samo onda morali ić, ali nema frke uskoro ćemo se opet vidjet =)ah...što ljubaf radi e :) MAadosta o tom :) Pišem gluposti e....Idem sad..neda mi se više pisati loool...Pussam vas sve i to bi bilo to...
btw- vidite ovu sliku u početku posta? To smo ja i ON :)) pusa

Tina
- 10:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Elou

Jedna predobra španjoslka pjesma, ako oćete prevest ću vam je...uz nju...neznam ali uvjek plačem..pusa:
Las Vias Del Amor-novely

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us












Ljudofi koje volim čitati =)

Nešto o meni!

Volim:
- frendice
-frendove
-ROCK
-PUNK
-Ples
-obitelj
-druženje
-životinje
-modu
-traperice
-crnu i plavu boju
-nike
-puma :D
-svog dečka :D
-kupat se u pjeni :D
-MOTOREEE
- :D vjernost
-nadu
- i slične stvari..

Ne volim:
-laž
-svađu
-školu
-podlost
-ucjenjivanje
-ismijavanje
-ruganje
-pauke
-druge kukce
-mrak
-...itd...