* * niko me ne čita ali sam tu * *

Bit će nešto
Bit će nešto
Bit će nešto
Bit će nešto
Bit će nešto
Bit će nešto
Bit će nešto
Bit će nešto
Bit će nešto

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam:

Robert iz Rijeke
Informatičar (ma što god to značilo)

O blogu:

Procjenite sami šta je tema ovog bloga, ja ću lupetati sve i svašta a vi ako hoćete čitajte.
Vjerovatno nećete nalaziti svakodnevno na postove ali tu i tamo ću nalupati nešto riječi, pa i vi navratite s vremena na vrijeme do mene. Welcome

Linkovi:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

24.04.2007., utorak

Evo me

Posjetio sam svoj blog i vidi čuda ima i komentara (thx penelope), pa sam se odlučio malo "dotjerati" svoj blog (f..k ja imam blog).
Dakle osim mojih gramatičkih grešaka uočavati će se i dizajnersko neznanje pomješano sa tehničkim poteškočama u tablicama web stranice , ali eto sve su to čari mog personality-a.
Ja baš i nemam vremena lupati slova po postovima ali trudit ću se tu i tamo napisati koje s....e pa nek se riječi vrte.
O životnjim sra...a kako kaže trenutno jedini čitač mojih postova mi se baš i ne da pisati, ne moram se baš podsjećati na tu svakodnevicu, ali naći ću ja već nešto zgodno za objaviti.
Dosta je za večeras već je too much sati

Pozdrav svim blogerima

Changed By Roby
read more read more read more