Samo živimo iz dana u dan...

31.08.2006., četvrtak

Proshlaaaaaaaa :)

Sretna sam ko malo dijete danas, a i tužna kao malo dijete... Grozno kad mi dva jaka osjecaja ponistavaju jedan drugog u danu...

Jaaako sam bila sretna kad sam prosla svoj prvi ispit u autoskoli smijeh

Ali... Jedan jaako jako dobar frend s kojim idem u raz je rukno razred... Taq da sam bila skroz u komi zbog tog i nisam bash uzivala u svojoj sreci...

Depra je taq... Tu je ona uvijek... Samo se trudim da je bude sto manje... Ostale vijesti sve ok... Dobila sam konacno pare za praxu, predala jebeni dnevnik (josh sam ga jutros pisala a danas je navodno zadnji dan za predat bio) i taq.. S. i B. su položili što su imali... Ma taq... Ide zivot nekak...

Skola u pon... Strawa... Poludit chu... I uzasno mi je zao sto je bilo jedno obecanje da ce se ispunit ona lista koju sam vam spominjala prije skole, jer inace ne idem... Al jebiga... Situacija se promijenila...

Mozda idem u Zg u petak u shopping malo i da si posjetim (sad vech malo duzi popis) ljude kojima sam se obecala javim kad idem u Zg i taq to... Ova sub je zadnja prije school...

U petaq trebam ich na neki biiig party, dva frenda mi slave rockas, jedan 17, a drugi 18... Al nekak... AKo chu ic u Zg... MA ne znam, vidjet chu...

I taq... Zelim vam da se posteno napijete ili izuzivate u nekim drugim svojstvima sad prije skole... Nazdravite bar jednom za ovo ljeto za koje mislim da ni vi ne vjerujete da je VECH gotovo...

kiss

<< Arhiva >>