Samo živimo iz dana u dan...

05.06.2006., ponedjeljak

Just a lil' bit... (a mrzim tu pjesmu rofl)

Dakle... Ovih par dana otkad nisam pisala se dogodilo jaaako puno stvari, ali me tako od negdje četvrtka uhvatio bed, imala sam temperaturu, grlo, nos, glava... Sva sam si bila bubana, a u školi me čekao pokolj, a Gogo me živcirao... Ma strašno je to bilo... I josh mi je Sanjicu uhvatio PMS pa su to stvarno bili borbeni dani smijeh
Uglavnom, spasio me moj dragi prijatelj delta_storm koji me kroz pricu uvijek nekako odbedirao yes Veeeeejiko faja mom dragom prijatelju kiss I, da smririo me jednim obechanjem sto se maturalne tiche, taqo da sam si sva mirnija od tad thumbup

Hm... Sto je najbitnije? Sa skolom sam u qurchu totalnom blabla Al prezivjet chu valjd... A sad bez ili sa popravcima, to chemo vidjet... rolleyes

Onda... Ova sub nam je bila dogovorena movie night kod mene, jer sam ja bila preumorna za neki party opet i za ono maaasovno ciscenje kuche 3 dana posije... A nismo do sub popodne znali dal che bit sta kod mene ili ne... Ali, bilo je nut Hehehe, i bilo je zakon afkors smijeh

Mislim, bilo je party i smokin --> sto nas je posebno obradovalo zujo

I taq... Koji su se sve filmovi provrtili kroz dvd? Pa ovako... Zora zivih mrtvaca, How High (taman kad je bong proshao smo to stavili smijeh ) onda... Mrtav Ladan, Kong Pow... Ma joj ne znam smijeh Uglavnom bilo ih je oko 7 sveukupno, i od toga samo 2 pogledana do kraja roflrofl

I ovaj... Dja... Posebna pusa Sanjichi i Dadi kiss Hehe...

I dja... Koma, koma i koma me cheka sad... Samo da prode tih 9 dana (ako ja dobro rachunam) i eto mene na putu prema Grčkoj i gotova školaaaa! Jebote a ja imam osjecaj da je polugodishte teq počelo rofl

Ljudi, držim Vam fige sa school, trebat che Vam, vjerujem wink

kisskiss


<< Arhiva >>