Samo živimo iz dana u dan...

27.05.2006., subota

Blah...

Taq vam ne bi htjela napisat tuzan post... ALi... Ono, ovi dani mi bash nisu nesto naj... Mislim, u zadjih jedno mjesec-dva se ne sjecam dal sam bash bila tuzna kad... I sad je valjda doslo vrijeme da se te sve sitnice koje su se lagano skupljale u meni, prestvore u laganu (bezrazloznu zapravo) bedaru... Bzvz... Opet se vrti neka prica oko onog mog bivseg o kojem sam vam vech pricala... A ne znam sta da radim jadna no
No, dja... Do maturalca jooosh... Taq malo... U raz se situacija ipak maalo poboljsala sto se tie odnosa samnom i mojom Sanjicom i to maaalo meni taq nekak puuuno znaci i zbog toga sam ja happy yes (daj ajde budite happy samnom wink) I... U sobi sam sa Sanjich, vukovichevom i jurichevom zujo a u redu je to... Ima jedan problemchich, sto se jedne od njih tiche, morat cemo pripazit ali uspjet chemo mi to, a znate sta mislim smokin hehe...
I ovaj... taq... Ma bit che dobar taj maturalac... Samo da krenemo vech jednom i da to prode, vech mi ide zivce samo pricat o tom stalno smijeh
I, danas che mi doch Sanjica moja i oko 12 chemo otic do grada malo vidjet sta ima i taq... Pa vam se jafim... Uzivajte danas navecher partysmokin Hehe...

Pusa... kiss

<< Arhiva >>