Samo živimo iz dana u dan...

24.05.2006., srijeda

Ludnica afrkos :)

Dja... Subota kao sto rekoh... Opet ludnica kod mene... Ono, nema smisla za opisivat sve... Sve u svemu definitivno ludnica :) nisam spavala dva dana naravno, ono, ljudi su bili kod mene kad god sam ja bila doma, mene nema, nema njih, ja dolazim kuc, evo i njih roflrofl nema veze, to su moji pa ja njih vojim kiss

Ugl, kupali smo se u kadi, igrali poker na skidanje u 6 ujutro (pogodite tko se prvi morao skinut rolleyes a varaaali su gamad blabla ) i... Zookoo nam je napravio (u pon u 5 ujutro) jelo (koje je jeo samo on) rofl umak bolognese (ili kak se vech pishe) je stavio u 2l hladne vode, to kuhao jedno 5 min, tjesteninu isto samo par min skuhao, to je pomjesao, josh sam mu ja natrpala cornfalkesa unutra i kos mu je stavio vina roflrofl Umirali smo od smijeha... I josh njegove provale... Istina da nisam ni oka sklopila 2 dana prije tad, ali njemu se morash smijat i da nemas vishe ni trunke energije u sebi... I da, sta smo josh radili... U sub smo pijani ko isusi igrali twister... Hehe kako smo padali... Ma ugl, nechu vam sad sve pricat nut BIlo je loodoo... dead

I kako sam se cudno osjecala kad sam se probudila u utorak ujutro i skuzila da sam spavala cijelu noch, jaooo.. winkwinkwink

Eh, a sad skola... Jao... Danas je norijadica... Vjerojatno chu navecer svratit jer je elemental tu kod nas, weeeeeeeeeee cool

Ljudi moji... Ja tog nisam ni svjesna ali meni je 16. maturalac... Jebote, pa to ce sad doch...
Koliko josh malo ima do kraja skole to nie normalno... To ce taq brzo prooc...

Ali onda...

LJEEEEEEEEEETOOOOOOOOOOO
cool rofl kiss wink yes dead naughty nut party thumbup cerek smijeh zujo smokin smokin smokin smokin smokin smokin smokin smokinsmokinsmokinsmokinsmokin


Hehe... kiss


<< Arhiva >>