Samo živimo iz dana u dan...

16.05.2006., utorak

I'm back...

Hm... Nisam htjela pisati ovaj blog, ne znam ni sama zasto... Mozda jednostavno jer nikad nemam osjecaj da se mogu izrazavati potpuno kako zelim...I ne mogu... Moze li itko od nas? Bash poootpuno slobono o svmu? Mislim da ne.. I gdje je onda smisao? Ma...
Uglavnom, sad cu pisati malo mozda vama NErazumljivije, ali sve cete shvatiti ako cete citati redovito...

OVaj... Da, subota je bila... A u redu, fora... Pili smo lagano u parku cijelu večer Ja, Sanjich, Davor i Kos... I bash nam je bilo zakon... Bez obzira na to sto su Sanja i Davor zajedno, ono, totalno nam je zakon... I totalno mi je drago sto sam ih spojila i sto sam uvela Sanjicu u to društvo.. Mislim, ne mogu rechi potpuno da je to moje drustvo, jer su oni svi zajedno od malih nogu, ali proslih par mjeseci stalno provodim s njima... I onaq... Nekad imam osjecaj kako ne znam sta bi bez njih, a postoje trenutci kad se uopce ne osjecam dijelom tog drustva... Ah... Kad si razmislim kroz koliko sam različitih društava prošla od početka srednje(znači prošle tri god)... Jaaako puno... I u svakom je društvu bilo zakon i super dok je trajalo... A onda je bez nekog posebnog razloga nestalo... Nekako sam se uvijek odvojila od tih ljudi... Ali, uvijek mi je drago vidjeti te ljude, otici nekad s njima van, ili taq nest...
Zao mi je što u ovom društvu mnogi podcjenjuju druge... Npr Davora jaako malo ljudi voli... A ja sam ga stvarno upoznala kao osobu i pričala s njim satima i stvarno ga potpuno cijenim kao osobu... Ma, mislim da vechina u tom drustvu nije ni malo odrasla ni zrela... (iako su samo decki osim mene i sad Sanje manje vishe) Nije da sam je nesto zrela... Ja ni ne zelim odrasti... ALi, koliko god se ja zajebavala i glupirala se, opet znam cijeniti neke stvari i normalno realno razmisljati... Ma jao...

A sto me muchi josh ovako? Pa recimo to da smo ja i Sanja postale tzv izbjeglice u raz... A situaciju u raz bolje da vam ni ne pokusavam objasnit... Uglavnom, ljudi nas ne shvacaju... KAd se mi smijemo ko glupache u zadnjioj klupi, svi nas cudno gledaju, a kad se te ostale grupice po raz smiju onda sami sebe nisu svjesni... MA jao...i josh cure seru Sanji zasto se ona vishe ne druzi s njima... Ja te cure fakat cijenim ovak.... Nisu glupe i ne poznajem ih dovoljno da bi isla srat po njima, ali mi nije jasno zasto one imaju Sanju ogranicavati... Mislim da je Sanja dovoljno stara i zrela da zna s kim se dobro osjeca u drustvu i s kim zeli provoditi vrijeme... I ja Sanji nikad, ali NIKAD ne bi branila da s kim bude dobra... Uopce ne kuzim takvu logiku....

E sad znam da me pol stvari ne kuzite, pa cu zavrsit s pisanjem, a nastavit cu drugi put... Sad cu pisati malo cesce, i taq...

Idem sad papati njami

Puuusam vas sve... kiss

<< Arhiva >>