Samo živimo iz dana u dan...

08.05.2006., ponedjeljak

Spank me rofl

Dakle, dugo ne pisah...
Weekend... Party at my house... Again... Moram vech prestat s tim... Vec cijeli grad zna da moji tulumi nisu normalni.. Josh kad se neke stvari saznaju... Ma jao, boooli me kurac rofl Na tulumu je bilo prejebeno svima, kao i inace, jer bi se zabrinula vec da nekom nije dobro kod mene nut
I taq... Bash je bilo dooooro sve... Osim jedne ''stvari'' koja je nekolicini ljudi pokvarila vecer, ali su se svi pokusali ne obazirat, a ja cu se morat pobrinut da se to više nikad ne dogodi, jer se događa prečesto... Ali, ta stvar nije nikom upropastila večer, noć i jutro, afkors smijeh

I bash uživam u životu.. smokin
A škola? Ma ko jebe školu rofl (uh, danas kad dobijem tri komada al ce bit veselo...) smijeh

Ah, i taq... Danas sam bash malo pricala o nadolazecem maturalcu... Jel ste vi vech bili, kak vam bilo? Ili cete teq ic i kud? I ako nista od toga, kud bi htjeli ic? rofl

kiss

<< Arhiva >>